Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:16:14 GMT

تیم بعدی کریستین اریکسن مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۴۵۶

تیم بعدی کریستین اریکسن مشخص شد؟

کریستین اریکسن با اتمام دوران حضورش در اینتر قصد بازگشت به تیم سابقش آژاکس را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن در دیدار تیم ملی کشورش مقابل فنلاند در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در این تابستان دچار حمله قلبی شد و صحنه‌های دردناکی را در زمین رقم زد.

این بازیکن پس از این اتفاق مجبور به استفاده از الکتروشوک قلبی شده و به نظر می‌رسد که اگر استفاده از این دستگاه برای او دائمی شود، دوران حضورش در رقابت‌های سری A به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

باشگاه اینتر 5 روز پیش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آماده است تا اجازه جدایی این بازیکن از ورزشگاه سن سیرو را صادر کند، چرا که این بازی‌ساز سابق تاتنهام نمی‌تواند در فصل 22-2021 به میدان برود.

در بخشی از این بیانیه آمده:« پس از مصدومیت جدی که در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در ژوئن 2021 برای اریکسن پیش آمد، این بازیکن به صورت موقت از هرگونه فعالیت ورزشی در فصل جاری از سوی مقامات پزشکی ایتالیایی منع شده است. هرچند شرایط فعلی این بازیکن برای انجام فعالیت ورزشی در ایتالیا مورد قبول نیست اما ممکن است ادامه بازی او در سایر کشورها با همین شرایط مشکلی نداشته باشد.»

 

 

 

 

طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، با پایان یافتن دوران حضور اریکسن در فوتبال ایتالیا، او اکنون قصد بازگشت به آژاکس را دارد. تیمی که تا سال 2013 برایش بهترین بازی ها را انجام داد و سپس ترجیح داد راهی تاتنهام شود. این انتقال به اینتر که مشکلات اقتصادی زیادی دارد، اجازه خواهد داد تا از پرداخت 7.5 میلیون یورو دستمزد به اریسکن معاف شود. لازم به ذکر است ستاره دانمارکی تا 2024 با اینتر قرارداد دارد.

 

 

اینتر میلان آژاکس تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آژاکس تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم