Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:43:55 GMT

بستر و حریم رودخانه مند در شهرستان دشتی اصلاح شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۵۰۶

بستر و حریم رودخانه مند در شهرستان دشتی اصلاح شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست بعد از ظهر سه‌شنبه بازدید از بخش کاکی برای بررسی یکی از خواسته‌های مهم مردم این بخش از روستاهای کاکی و پل و جاده اتصالی کاکی به دهستان کبگان بازدید کرد.

در این دیدار امام جمعه خورموج به مشکل چهار ساله مردم روستاهای ضلع شرقی رودخانه مند اشاره کرد و گفت: کشاورزان و مردم روستاهای حاشیه شرقی رودخانه مند بشدت از اقدام وزارت نیرو در تعیین حریم کنونی نگرانند و این تصمیم موجب نارضایتی شدید مردمی در منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قول مساعد پیگیری مطالبه مردم خواستار تسریع در اقدام عملی مسئولان استان و کشور در زمینه اصلاح بستر و حریم رودخانه مند جهت رفع موانع تولید و اشتغال و رونق روستاهای پایین دست شهر کاکی شد.

حجت الاسلام والمسلمین زاهد دوست که به درخواست مردم از این روستاها بازدید کرده بود بیان کرد: جاده ارتباطی کاکی به شیخیان یکی از پروژه‌های مهم توسعه‌ای شهرستان دشتی است و می‌بایست با ایجاد ابنیه کافی و ساخت پل در مسیر آبراه‌ها به صورت اصولی ساخته شود تا بار دیگر موجب آب گرفتگی روستاهای پایین دست شهر کاکی و تخریب جاده نباشیم.

وی از استاندار بوشهر و وزارت نفت خواست روند عملیات اجرایی این پروژه سرعت بخشی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تکمیل راه ارتباطی کاکی به شیخیان و دهستان ساحلی کبگان فاصله مرکز بخش کاکی به این دهستان و ۱۳ روستا، ۳۰ کیلومتر کاهش می‌دهد و باعث توسعه نقاط ساحلی و بخش کاکی شهرستان دشتی، اشتغالزایی و بهره مندی از ظرفیت اسکله و گمرک بندر لاور و برقراری ارتباط ۲ بزرگراه بوشهر به عسلویه خواهد شد.

بخش کاکی شهرستان دشتی با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب بوشهر و مرکز استان واقع شده است که مدتهاست مردم آن از بی مهری مسؤولان گلایه مند هستند.

کد خبر 5342297

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خورموج امام جمعه خورموج ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان یوم الله 13 آبان پدافند غیرعامل ایلام بنزین جشنواره تئاتر خياباني مريوان شهرستان دشتی رودخانه مند بخش کاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها