Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:10:41 GMT

فراز فاطمی: پرسپولیس مهاجم و بازیساز می‌ خواهد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۷۲۴

مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید که تیم یحیی گل‌محمدی به زمان نیاز دارد تا هماهنگ شود.

فراز فاطمی، مهاجم سابق پرسپولیس درباره بازی دیروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، فاطمی در گفتگو با ورزش سه گفت:

پرسپولیس، پرسپولیس همیشگی نبود. چند موقعیت هم ایجاد کرد اما موفق نبود. فکر می‌کنم آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس است چون سال گذشته هم ۱-۰ پرسپولیس را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

پرسپولیس با تیمی که در چند سال گذشته و بازی های گذشته در آسیا و لیگ داشتیم متفاوت است. پرسپولیس تغییر بازیکن زیادی داشته و چند بازیکن جدا شده‌اند و بازیکنان جدید وارد زمین شدند و فکر می‌کنم که الان برای قضاوت کردن زود است باید زمان بدهیم تا بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند‌.

فاطمی با اشاره به عملکرد خوب تیم پس از باخت با الهلال اظهار داشت:

پرسپولیس بعد از بازی با الهلال دو پیروزی در لیگ داشت و توانست واکنش خوبی نشان بدهد و در سومین بازی متاسفانه این باخت را آوردند اما بازی خارج از خانه بود و آلومینیوم خیلی باانگیزه بازی کرد. برد و باخت در فوتبال هست و من فکر می‌کنم با گذشت هفت هفته بهتر می‌توان درباره شرایط تاکتیکی پرسپولیس قضاوت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازیکنان جدید پرسپولیس گفت:

بازیکنی مثل نوراللهی بازیکن فیکس تیم ملی و پرسپولیس بود ولی بازیکنان جایگزین هر چقدر هم بزرگ باشند در پرسپولیس زمان می‌برد تا جا بیفتند. باید به کادرفنی فرصت بدهیم که بازیکنان جدید هم در تیم جا بیفتند تا بتوانیم قضاوت کنیم.

او در خصوص کمبود بازیکن در تیم و جذب بازیکن خارجی عنوان کرد:

مهاجم های پرسپولیس، بازیکنان نامدار و خوبی هستند ولی با توجه به اینکه در سه جبهه باید بجنگد، آوردن یک مهاجم خارجی سطح بالا برای پرسپولیس بد نباشد. از طرفی یک پلی میکر که بتواند فرمانده وسط زمین باشد هم نیاز دارد.

فاطمی ادامه داد:

در خط دفاعی با توجه به جدایی کنعانی زادگان که هماهنگی خوبی چه با شجاع و چه با سید جلال داشتند ناهماهنگی وجود دارد اما بازیکنان جدید در خط دفاعی هم بازیکنان خوبی هستند و نیاز به زمان دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به صحبت هایش یحیی گل محمدی در خصوص سنگ اندازی برای پرسپولیس گفت:

من بعید می‌دانم چنین چیزی باشد. در چند سال گذشته پرسپولیس قهرمان لیگ شده و در سه هفته اول نمی‌شود چنین قضاوت هایی کرد. چیزی به ذهن من نمی‌رسد و بعید می‌دانم. پرسپولیس از نظر بازی با پرسپولیسی که در سال های گذشته وجود داشت تغییر کرده و احتیاج به زمان دارد. پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و آقای گل محمدی در چند سال گذشته چه در جذب بازیکن و چه در مسائل تاکتیکی خوب کار کرده و نباید و پرسپولیس نباید با این مسائل به حاشیه برود و می‌تواند مثل بعد از بازی با الهلال یک واکنش مثبت نشان بدهد و دوباره برگردد.  

وی افزود:

الان در ابتدای لیگ هستیم و بازی های زیادی باقی مانده و پرسپولیس می‌تواند به راحتی جبران کند. می‌توانند این باخت را به فال نیک بگیرند و دوباره به لیگ برگردند.

فاطمی درباره مشکلات مدیریتی پرسپولیس پرسپولیس توضیح داد:

پرسپولیس در حال حاضر به مشکلات مدیریتی که سال گذشته استقلال داشت، برخورد کرده است و این مساله هم روی نتایج تیم تاثیر دارد‌ اگر وزارت ورزش هر چه سریع تر این مشکلات را حل کند، پرسپولیس هم می‌تواند خیلی سریع به حاشیه ها غلبه کند و به لیگ و بازی های آسیایی برگردد.

او در پایان گفت:

هیات مدیره پرسپولیس، افراد بزرگی هستند و وزیر هم یک فرد ورزشی است و باید تصمیمات را در اختیار این عزیزان بگذاریم که بهترین انتخاب را بکنند. اینکه چه کسی بیاید را باید به هیات مدیره و وزیر ورزش بسپاریم که بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم واکنش آذری جهرمی به حضور سه وزیر در مجمع استقلال؛ خانواده عروس و داماد همه هستند وحید صالحی: آقای کامرانی فر، راستش را بگویید؛ شما به همان داور قضاوت دادید! بهترین مربیان سال 2021 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار مصاحبه متفاوت کاسانو در مورد کمک داور ویدیویی: VAR را حذف کنید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان جدید سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089331

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم