Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۱ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پرده از راز جسد در فسا برداشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از شناسایی و دستگیری قاتل و کشف راز جسد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: در پی کشف جسد زنی ناشناس در کیلومتر ۳۰ جاده فسا- شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپی از کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اقدامات فنی، پلیسی و اطلاعاتی، هویت جسد ۳۳ ساله که اهل استان کرمان و ساکن شیراز است مشخص و در تحقیقات تکمیلی، انگشت اتهام به سوی همسر وی رفت.

سرهنگ قسام ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی متهم با هماهنگی مقام قضایی پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت، وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فسا به اعتراف قاتل ۴۱ ساله به قتل همسرش به دلیل اختلاف خانوادگی و معرفی وی به مقام قضائی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بروز این چنین اقدامات غیرانسانی توسط برخی از افراد، ناشی از فاصله گرفتن از سبک زندگی ایرانی- اسلامی و زمینه ساز هرگونه ناهنجاری و آسیب در جامعه است.

کشف احشام قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۴۴ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، ماموران ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان هنگام کنترل محور‌های فرعی به ۵ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که به صورت کاروانی حرکت می‌نمودند مشکوک و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ماموران، ۴۴ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این رابطه ۵ متهم رادستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه ارزش احشام قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد داد قاچاقچیان، اقتصاد کشور را متزلزل کنند و با قاطعیت با این موضوع برخورد می‌کند.

کشف کالای قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی شهرستان خنج از کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق از یک دستگاه سواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار اظهار داشت: دراجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو موفق شدند، تعداد ۴۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، ۴۸۰ بطری ویتامین سی و تعداد یک هزار و ۳۶۸ بطری انرژی زا خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک گمرکی را کشف، وسیله نقلیه را توقیف و راننده را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خنج در پایان بیان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق خارجی کشف شده بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سارق اینترنتی پسر مالباخته بود

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری عامل برداشت‌های سریالی غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر برداشت‌های سریالی غیر مجاز از حساب بانکی اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام تحقیقات فنی و بررسی سرنخ‌های موجود که در قالب خرید شارژ تلفن همراه و بسته اینترنت صورت گرفته بود، به پسر شاکی مشکوک و وی را به پلیس فتا احضار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، اظهار داشت: با اختصاص رمز خرید اینترنتی به حساب پس انداز پدرم، در طول یک ماه مبلغ ۱۳ میلیون ریال را از حساب وی برداشت کردم.

سرهنگ جوکار در پایان به شهروندان توصیه کرد: از انتخاب رمز‌های ساده برای کارت‌های بانکی خود پرهیز نموده، آن را در بازه‌های زمانی مناسب تغییر داده و به هیچ عنوان رمز خود را در اختیار دیگران حتی نزدیکان قرار ندهید.

دستگیری عاملان کلاهبرداری اسکیمری

با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس عاملان کلاهبرداری با روش اسکیمر با بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان کازرون دستگیر شدند.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان  گفت: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتا شهرستان کازرون، مبـنـی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات گسترده پلیسی یکی از متهمان را شناسایی و با زیر نظر قرار دادن وی مشخص شد که نامبرده به همراه یک نفر از همدستانش در مغازه پوشاک فروشی از کارت‌های بانکی خریداران کپی و از حساب آن‌ها برداشت‌های غیر مجاز انجام می‌دهند.

سرهنگ سلیمانی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی، متهمین دستگیر و تجهیزات رایانه‌ای و مخابراتی آن‌ها و همچنین ادوات جرم شامل یک لپ تاپ و یک دستگاه اسکیمر و تعداد ۱۴ کارت خام بانکی از آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به این که در این خصوص متهمین از ۴ نفر مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کردند، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به افزایش سرقت به صورت اسکیمینگ، شهروندان انجام عملیات بانکی و وارد کردن رمز کارت حساب بانکی را شخصاً انجام دهند چرا که حتی در صورت نصب اسکیمر بر روی دستگاه کارت‌خوان، بدون اطلاع از رمز عبور، امکان برداشت از حساب شهروندان امکان‌پذیر نخواهد بود.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ده روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر طی ده روز گذشته با همکاری یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان استهبان اجرا شد.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو و ۲۸۱ گرم انواع مواد مخدر را کشف، ۱۲ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۵ دستگاه خودرو متعلق به آنان را که اقدام به تهیه و توزیع مواد می‌کردند، را توقیف کنند.

سرهنگ اکبرپور با اشاره به این که توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه خودرو متخلف و مزاحم از اقدامات دیگر این طرح بود، ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس، گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان است.

کشف مرغ زنده قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف یک هزار و ۵۴۰ قطعه مرغ زنده قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرادصارمی بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی سده هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری به یکدستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران دربازرسی ازخودرو موفق به کشف یک هزار و ۵۴۰ قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد هرگونه مجوز حمل دامپزشکی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی اقلید در پایان گفت: دراین خصوص یک نفر متهم دستگیر و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

کشف بیش از ۱۱ کیلو تریاک در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف ۱۱ کیلو تریاک و دستگیری یک نفر متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور کوه چنار به سمت نورآباد به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون موفق شدند مقدار ۱۱ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به این که در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شد، تصریح کرد: مبارزه با توزیع کنندگان موادمخدر و سوداگران مرگ در اولویت کار پلیس است و پلیس اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

کشف وسایط نقلیه سرقتی در سپیدان

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید و یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار گفت: ماموران انتظامی شهرستان سپیدان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید و یکدستگاه موتورسیکلت که به صورت بلاصاحب رها شده بودند، مشکوک شدند.

او با بیان اینکه ماموران پس از استعلام پلاک این وسایط نقلیه مطلع شدند که دارای سابقه سرقت می‌باشند، گفت: تلاش برای دستگیری سارقان ادامه دارد.

دستگیری ۱۹ خرده فروش مواد مخدر در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۱۹ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های انتظامی شهرستان تعدادی ازمنازل و پاتوق‌های خرده فروشان موادمخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند، در این بازرسی‌ها بیش از ۱۶ کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر را به همراه ۱۰ حقه وافور، ۵ عدد پایپ کشف و ۱۹ خرده فروش مواد مخدر را هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

رئیس پلیس مرودشت تصریح کرد: در این طرح تعداد ۳ دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان مواد مخدر که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد می‌کردند، نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

زینلی با بیان این که برخورد انتظامی شهرستان با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان درخواست کرد: هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر خرده فروش مواد مخدر دستگاه موتورسیکلت دستگاه خودرو ماموران پلیس مواد مخدر میلیون ریال بررسی بیشتر متوقف کردند یک میلیارد حساب بانکی اجرای طرح موفق شدند یک دستگاه پلیس فتا یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۲ کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهینامه رانندگی، مدرک تحصیلی و ... کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

آزادی با هشدار اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل