Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، هیجدهمین نشست شورای اسلامی شهر نهبندان با حضور مهندس «مرتضی بختیاری» شهردار این شهر و جمعی از مسئولان برگزار شد.

 بر پایه این خبر اعضای شورای اسلامی شهر نهبندان در گفت‌وگوی تلفنی با دکتر «مصطفی نخعی» نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر درج طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی در سند توسعه «نهبندان» که بررسی و بازنگری آن به دنبال سفر رئیس‌جمهوری در دستور کار مسئولین قرار گرفته، ضرورت تفکیک اسناد توسعه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال نماینده مردم نهبندان و سربیشه در ادامه این گفت‌وگو از عدم ادغام اسناد توسعه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه خبر داد و افزود: در بررسی و بازنگری سند توسعه «نهبندان» لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری و روستایی، مشوق‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی، گرانیت نهبندان، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محصولات بومی شهرستان از جمله «خرمای» دهسلم و بندان و «شتر» نهبندان، انتقال آب به مناطق عشایری، اکتشافات معدنی و امکان بهره‌برداری و واگذاری معادن به بخش خصوصی در قالب متن پیشنهادی مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی همچنین توجه به زیرساخت‌های کانون های معدنی، ارتقای سطح تقسیمات کشوری، احداث دانشگاه فرهنگیان در نهبندان، ارتقای مجتمع‌های اداری، ایجاد انبار مکانیزه شرکت پشتیبانی امور دام، احداث انبار سیلوی گندم، احداث کارخانه شیشه، انعقاد تفاهم‌نامه صادرات برق و گاز و فرآورده‌های نفتی، اخذ مجوزهای خاص برای تأمین نیرو و استمرار برقراری فوق‌العاده مناطق مرزی را از دیگر موضوعاتی اعلام کرد که در قالب متن پیشنهادی مورد توجه جدی قرار گرفته است.

«مجید بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان هم در گفت‌وگوی تلفنی با اعضای شورای اسلامی شهر نهبندان به تبیین روند بررسی و بازنگری سند توسعه شهرستان نهبندان پرداخت و گفت: در فرآیند بررسی و بازنگری سند توسعه نهبندان ضمن شرکت در تمامی جلسات، بسته پیشنهادی و اصلاحی شهرستان با حضور و نقش فعال «نخعی» نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، جهت درج در سند نهایی توسعه «نهبندان» ارائه شده است.

دریافت قدرالسهم شهرداری به صورت نقدی در ازای زمین؛ برابر ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها و هزینه تغییر کاربری از محل حق تفکیک ملک، تفویض اختیارات به معاونت شهرداری جهت شرکت در جلسات، پاسخ استعلامات، تقسیط عوارض و سایر وظایف محوله، تفویض اختیارات به شهرداری در خصوص آیین‌نامه رفاهی کارکنان و احکام مرتبط بودجه جهت اجرا تا پایان سال ۱۴۰۰، شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری‌های کشور، اجاره ماشین‌آلات مازاد بر نیاز شهرداری به بخش خصوصی، تعیین تلکیف و فروش کارخانه گچ «مهر» شهرداری از طریق برگزاری مزایده و تبدیل آن به احسن به منظور درآمدزایی از مصوبات هیجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر نهبندان بود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه نهبندان بخش خصوصی شورای اسلامی شهر نهبندان نهبندان و سربیشه بررسی و بازنگری توسعه شهرستان سند توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب بیمه تکمیلی رانندگان آژانس شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

وی افزود: این لایحه در راستای حمایت و رفاه حال رانندگان زحمتکش شاغل در شهرداری قزوین و بنا به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به صحن شورا ارائه شد که با اکثریت آرای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مقرر شد تا ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی توسط شهرداری قزوین از طریق شرکت محوری و ۵۰ درصد نیز توسط رانندگان آژانس پرداخت شود.

فرمانی اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لوایح شهرداری قزوین از جمله اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه‌های سازمان عمران و پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه امامزاده حسین (ع) پس از بررسی مورد تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

کد خبر 749674

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند