Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش پدافند غیر عامل و مدیریت بحران که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز کشور ما به دلایل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی و سیاسی مورد طمع بیگانگان است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران عزیز نهایت استفاده را می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا با بیان اینکه غائله های غرب، جنوب و شمال غرب کشور وجنگ تحمیلی و از این دست فتنه ها نشانگر این است که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دست به هرنوع فتنه ای برای ضربه به انقلاب می زند تصریح کرد: خوشبختانه با هدایت های فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری مردم دشمن نتوانسته دراین زمینه موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه در هرکجا آمادگی و اشراف اطلاعاتی وقدرت پیش بینی داشته باشیم می توانیم از ضربات دشمن جلوگیری کنیم، اظهار داشت: امروز تهدیدات به گونه های جدیدی تبدیل شده وباید در راستای تقویت وآمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با گونه های جدید و خطرناک تهدیدها آماده تر از گذشته باشیم.

اشتری به خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان پس از 20سال و شکست های پیاپی در عراق و سوریه ازجبهه مقاومت اشاره کرد وگفت: دشمنان امروز با تغییرتاکتیک درصدد هستند تا با حربه های گوناگون وسایبری به اهداف خود دست یابند و این می طلبد که توان نظامی خود را هر چه بیشتر آماده نگهداریم.

فرمانده ناجا به هماهنگی بین قوای سه گانه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا وایادی آن نمی توانند ببینند که در کشور ما چنین همکاری گسترده ای بین قوا وجود دارد و پس از انتخابات ریاست جمهوری 1400نیز شکست دیگری متوجه آنان شد واین موضوع سبب شده تا همواره به فکر ضربه از جهات گوناگون باشند.

سردار اشتری بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر دستگاه ها وسازمان ها برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن تاکید کرد و اظهار داشت:سازمان پدافند غیرعامل با توجه به ظرفیت های موجود باید بتواند از همه ظرفیت های خود در جهت پیشگیری از خطرات احتمالی اقدام کند.

وی با تاکید بر برگزاری رزمایش وهمایش ها و نیز استفاده از توان مراکز علمی پژوهشی در راستای پیشگیری از تهدیدات گفت: هراندازه بتوانیم بهتر از این ظرفیت ها استفاده کنیم قطعا گام های مثبتی در جهت پیشگیری برداشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی به حادثه اخلال درسیستم کارت های سوخت اشاره کرد وگفت:دشمن به دنبال تکرار اتفاقات آبان 98 بود که با هوشیاری و پشتیبانی های فنی پلیس فتا ناجا و با حضور به موقع ماموران واستقرارآنها در پمپ بنزین از این توطئه دشمن جلوگیری و با هوشمندی موضوع مدیریت شد.

وی با تاکید بر حمایت های لازم بیش از گذشته از سوی سازمان پدافند غیر عامل وستاد کل نیروهای مسلح از طرح های پیشگیری ناجا در زمینه پدافند غیر عامل، اظهار داشت: نیروی انتظامی در این زمینه با تهیه نقشه راه و ابلاغ آن به کلیه استان ها خواهان در اولویت قرار دادن این موضوع است که خوشبختانه در سال های اخیر روند مناسبی در پیش گرفته شده است.

سردار اشتری با اشاره بر لزوم آموزش های لازم در زمینه پدافند غیر عامل تصریح کرد:هرچه دراین زمینه موفق تر عمل کنیم ازیک سو برای خود مجموعه نیروی انتظامی مفید است و از سوی دیگر می تواند از زیرساخت های کشور که بسترساز تهدید کشور برای دشمنان باشد حفاظت کند.

منبع: الف

کلیدواژه: پدافند غیر عامل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند