Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی در پیامی به مناسبت سالروز ۱۳ آبان، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی تاکید کرد: این رسالت همه انقلابیونی است که به تداوم خط انقلاب اسلامی اعتقاد دارند.

وی در این پیام تصریح کرد: در یوم‌الله ۱۳ آبان سه پرده عظیم به تصویر کشیده شد که الهام‌بخش، امیدآفرین و درس آموز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالروز تبعید امام (ره) که در پی اعتراض به قانون ظالمانه کاپیتولاسیون و سلطه آمریکا و خروش بر ضدحکومت طاغوت، دستگیر و تبعید شدند، روز دانش‌آموز، یادآور شهدای دانش‌آموز و دانشجو و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام؛  همان امام و رهبری که از نعمت های بزرگ الهی بر این ملت و کشور بود.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خاطرنشان کرد: آنچه در این روز گرانقدر اتفاق افتاد؛ به چالش کشیدن قدرتی بود که خود را کدخدای بی‌رقیب دهکده جهانی می‌دانست اما ملتی با مشت‌های گره‌کرده خشم و خروش خود را ابراز کرد و بر سر استکبار فریاد کشید و پوشالی بودن قدرت استکبار را عیان ساخت.

ملکی تصریح کرد: اقدام شجاعانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از بصیرت و صلابت امتی خبر داد که دشمن را خوب می‌شناخت و حاضر نبود بار دیگر سایه شوم استعمار را بر سر خود ببیند. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب؛ نماد پر ابهت و با شکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و جنایت‌کار، روز به روز برجسته‌تر شد و ملت عزیز ایران تا امروز توانسته از سلطه دوباره قلدران جهانی بر کشور با قدرت و شدت جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا، ۱۳ آبان، سالروز سه رویداد مهم تاریخ ایران اسلامی، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی در سال  ۱۳۵۷ (روز دانش آموز) و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸ است. این روز تاریخی به نام روز بسیج دانش آموزی و استکبار ستیزی نام گذاری شده است.

برچسب‌ها مدارس روز دانش آموز وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس روز دانش آموز وزارت آموزش و پرورش مدارس روز دانش آموز وزارت آموزش و پرورش روز دانش آموز لانه جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند