Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر لزوم تعیین تکلیف قرارداد‌های واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی استان تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - موسی خلیل الهی در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان آذربایجان شرقی، با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و تولید و به تبع آن اشتغال در استان، با اعلام این که فلسفه وجودی شرکت شهرک‌های صنعتی، تأمین زمین برای واحد‌های تولیدی است و خرید و فروش زمین‌هایی که منجر به تولید و اشتغال نمی‌شود قابل‌قبول نیست، بر لزوم تعیین تکلیف قرارداد‌های واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی استان تأکید کرد و دستور داد کارگروهی برای تعیین تکلیف قرارداد‌های مذکور تشکیل یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سازمان بازرسی، پشتیبان دستگاه قضایی در صیانت از حقوق عامه است

در این جلسه همچنین برخی مشکلات واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمانی از جمله عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت مطرح و مقرر شد تا دو ماه آینده، مشکل مذکور رفع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی واحد‌های تولیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی واحد های تولیدی تعیین تکلیف قرارداد استان آذربایجان شرقی شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب یزد

پس از انتقاد محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ از وضعیت رها شده پساب یزد و احتمال بروز مشکلاتی برای مردم شاهدیه، زارچ و اشکذر، نشست تعیین تکلیف این منطقه برای رفع مشکل موجود، با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای استان در دفتر این نماینده برگزار شد.

مدیرعامل آبفای استان یزد و شرکت آب منطقه‌ای استان هر یک به بیان گزارشی از وضعیت پساب و میزان اختصاص یافته به مجموعه‌های مختلف ارائه کردند.

جوکار در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و بخشی هم در منطقه رسوب می‌کند.

وی افزود: ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از پساب به شرکتی تعلق دارد که فاضلاب شهر یزد را تکمیل خواهد کرد.

این نماینده ادامه داد: شرکت‌هایی که پساب به آن تخصیص یافته، اگر میزان مشخص شده را انتقال ندهند، علاوه بر جریمه، تخصیصی آنها به صورت تغذیه سفره‌های زیرزمینی به صورت مصنوعی با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و موسسه کوثر انجام پذیرد.

جوکار اظهار داشت: در خصوص تعیین تکلیف بخش باقی مانده دیگر از این پساب نیز مقرر شد به صاحبان تخصیص اخطار داده شود تا نسبت به انتقال آن در اسرع وقت اقدامات لازم را دنبال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است