Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعادت صالحی نیا بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۳۵ برنامه شاخص در استان در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود که اهدای ۵۴ سیستم صوتی به ارزش ریالی ۳۲۴ میلیون تومان بین مدارس نیازمند در سراسر استان یکی از این برنامه‌ها است.

وی توزیع ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۸۸ میلیون تومان بین نیازمندان استان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: همچنین سه زندانی جرایم غیرعمد با کمک دانش‌آموزان از زندان آزاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی نیا برگزاری نمایشگاه بزرگ مصاف تاریخی با آمریکا برای آشنایی بهتر دانش‌آموزان با ظلم‌هایی که آمریکا در حق کشور ما روا داشته را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ۱۹۵ ریز برنامه نیز در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: وی پویش دنیای بدون تاریکی، پویش «نوجوان پلاس»، دیدار با ۲۰ خانواده شهید، دیدار با خانواده ۴۴۰ شهید دانش‌آموز، برگزاری یادواره شهدا در بخش‌های مختلف استان و تجلیل از دانش‌آموزان برتر و نخبه فرهنگی، علمی و هنری از ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

کد خبر 5343236

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بسته حمایتی ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران پدافند غیرعامل شهرداری قم ایلام عکس استانها بارش باران شیوع کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار