Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، هیأت‌مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران انتخاب شدند. در مجمع عمومی این انجمن که روز گذشته با حضور ۱۱۰ نفر از اعضا در خانه سینما شماره ۲ و طی بیش از ۴ ساعت برگزار شد، پس از ارایه گزارشی از هیأت‌مدیره قبلی، با تشکیل هیأت رییسه مجمع رای گیری با حضور نماینده وزارت کار انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجمع عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، جعفر گودرزی ۸۲ رأی، کامران ملکی ۷۴ رأی، رضا صائمی ۶۹ رأی، رضا درستکار ۵۵ رأی و محمدرضا لطفی ۴۹ رأی کسب کردند و به عنوان اعضای هیأت‌مدیره انتخاب شدند. جلیل اکبری صحت با ۳۳ رأی و گیسو فغفوری با ۲۶ رأی، دو عضو علی‌البدل هیأت‌مدیره هستند.

همچنین پیمان شوقی با ۷۴ رأی به عنوان بازرس انتخاب شد و ذبیح الله رحمانی با ۱۵ رأی بازرس علی‌البدل شد.

 

اعضای هیأت‌مدیره قبلی شامل خسرو دهقان، جواد طوسی، علی علایی، سپیده ابرآویز (رضا درستکار) و جعفر گودرزی  بوده است.

هیأت رییسه مجمع عمومی عبارتند از رییس: مهیار جوادی‌فر، نایب رییس: گیسو فغفوری، منشی: پیمان شوقی، ناظران: امید نجوان و سیدحسام فروزان.

 

*هیأت امنا و هیأت‌مدیره جدید بنیاد رودکی معرفی شدند

طبق اساسنامه مصوب بنیاد فرهنگی هنری رودکی، اعضای حقوقی هیأت امنای بنیاد از 3 نفر تشکیل شده که بر این اساس محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس هیأت امنا، سید مسعود میرکاظمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان عضو و محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر هیأت امنا معرفی شدند.

فاضل نظری و سیدغلامرضا اسلامی به عنوان اعضای حقیقی هیأت امنا انتخاب شدند. طبق اساسنامه بنیاد رودکی، دو نفر از صاحب‌نظران در امور فرهنگی هنری با انتخاب و حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان اعضای حقیقی هیأت امنا معرفی می‌شوند.

همچنین با پیشنهاد رئیس هیأت امنا و تصویب این هیأت، محمود شالویی، سید محمود اسلامی و محمدحسین نیرومند به عنوان اعضای هیأت مدیره جدید بنیاد رودکی معرفی شدند.

پیش از این مرتضی کاظمی، علی غیاثی ندوشن و ابوالقاسم ایرجی اعضای هیأت مدیره بنیاد رودکی را به مدت دو سال تشکیل می‌دادند که از زحمات دوساله این اعضا قدردانی شد.

منبع: الف

کلیدواژه: اعضای هیأت مدیره هیأت مدیره جدید اسلامی به عنوان عنوان اعضای بنیاد رودکی انتخاب شد هیأت امنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد