Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی عراقی از دستگیری مسئول انتقال بمب داعش در بغداد و کشف ۹۱ بمب آماده انفجار در مخفیگاه داعشی در الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شفق نیوز، مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از دستگیری «ابویاسر»، مسئول انتقال بمب در گروه‌ تروریستی داعش در بغداد خبر داد.

در بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق آمده است: دستگاه اطلاعاتی وزارت کشور عراق صبح امروز عملیاتی امنیتی برای ضربه زدن به یکی از مهم‌ترین مخفیگاه‌های اصلی تروریست‌ها در منطقه الطارمیه در شمال بغداد آغاز کرد که مرکز اصلی تحرکات تروریست‌ها در این منطقه به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: با نصب کمینی دقیق موفق به دستگیری تروریست موسوم به ابویاسر شدیم که مسئول انتقال بمب و معاون مسئول امنیتی داعش در شمال بغداد بوده است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: تروریست دستگیر شده اعتراف کرد که مخفیگاهی حاوی بمب‌های دست‌ساز وجود دارد که پس از کشف این مکان، ۹۱ بمب آماده برای انفجار کشف و ضبط و مخفیگاه مذکور در منطقه الطارمیه منهدم شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان الطارمیه بغداد عراق گروه تروریستی داعش وزارت کشور عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰

بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰ ( گروهک تروریستی منافقین) را می‌بینید.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج