Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نتایج هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: این هفته شاهد شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک و تساوی گل گهر مقابل نساجی مازندران بودیم. دو تیم استقلال و سپاهان از این اتفاق سود بردند و فاصله امتیازی خود را با این دو حریف بیشتر کردند.

وی ادامه داد: استقلال مقابل تراکتور نمایش خوبی از خود به جا نگذاشت ولی توانست با یک برد اقتصادی هم‌امتیاز با سپاهان اصفهان شده و در رده دوم جدول حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: تراکتور هم بازی خوبی از خود مقابل استقلال به نمایش گذاشت، این در حالی است که تجربه آبی‌پوشان بیشتر از سرخپوشان تبریزی بود و همین مسئله باعث پیروزی استقلال شد.

فرزامی در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف استقلال در این دیدار چه بوده است؟ گفت: استقلال یک مشکل بزرگ دارد و آن هم نبود یک هافبک باتجربه و بازیساز است. در سه هفته‌ای که این تیم مقابل حریفانش به میدان رفته و به پیروزی دست پیدا کرده، نبود یک هافبک بازیساز کاملاً به چشم آمده بنابراین کادر فنی باید هر چه سریعتر فکری برای این مشکل کند زیرا اگر این روند ادامه یابد، به طور حتم استقلال در آینده، لیگ قهرمانان، جام حذفی و حتی لیگ برتر به مشکل برخواهد خورد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در خطوط دیگر شرایط برای استقلال خوب است؛ خط دفاع و دروازه‌بان‌های استقلال عملکرد خوبی در این سه هفته داشتند و نشان دادند که از آمادگی و هماهنگی خوبی برخوردارند. در خط حمله هم از یامگا بازی خوبی شاهد بودیم و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم اگر رودی‌ژستد مقابل فجر بازی کند، می‌تواند ارائه‌گر یک نمایش قابل قبول باشد یا خیر البته قضاوت در خصوص خارجی‌های استقلال زود است و باید به آنها زمان داد که در هفته‌های آتی هماهنگی بیشتری با سایر بازیکنان پیدا کنند.

فرزامی در خصوص دیدار روز جمعه آبی‌پوشان برابر فجر سپاسی گفت: فجر به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده، در هفته سوم توانست نفت آبادان را شکست دهد و حالا می‌خواهد در خانه، استقلال را هم شکست داده و شگفتی‌ساز شود. فرهاد مجیدی هم باید بداند با حریف سختی بازی دارد؛ این تیم تا حدودی ناشناخته است. کادر فنی آبی‌پوشان باید تمرینات خود را بر اساس شناختی که از این تیم دارد، انجام دهد. به طور حتم فجر هم نقاط ضعفی دارد که استقلال می‌تواند از آن استفاده کرده و به چهارمین برد خود دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: در چند هفته اخیر آرامش خوبی به استقلال بازگشته، شرایط برای این تیم تغییر کرده و همه تلاش می‌کنند تا استقلال در لیگ موفق باشد. بازیکنان هم در شرایط خوبی قرار گرفته، از مشکلات دور شده‌اند، تمرکز بیشتری بر روی تمرینات دارند و آمادگی بهتری نسبت به گذشته پیدا کردند. استقلال برخلاف سال‌های گذشته در سه هفته اول این فصل به سه پیروزی دست پیدا کرده و آرام‌ آرام می‌رود تا بتواند در ادامه بازی‌ها هم این روند را در پیش بگیرد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: این روزها نبود تماشاگران در ورزشگاه کاملاً مشهود است. امیدوارم هر چه زودتر شرایطی فراهم شود که علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند به ورزشگاه آمده و تیمشان را تشویق کنند. از مسئولین هم می‌خواهیم که اجازه دهند در صورت بودن شرایط مطلوب، هواداران با رعایت اصول بهداشتی به ورزشگاه آمده تا بتوانند پس از گذشت دو سال بازی تیم‌های محبوبشان را به جای دیدن از تلویزیون، از ورزشگاه تماشا کنند.

کد خبر 5341924

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فرزامی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال گل گهرسیرجان بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال کاراته کشتی فرنگی هندبال مسابقات قهرمانی جهان والیبال مهدی طارمی تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟