Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح گازرسانی به محورهای افرینه- زیودار و باغ گل گل پلدختر افزود: شرایط حاکم بر پلدختر نسبت به سایر مناطق استان خاص و این شهرستان جزو آخرین ها به لحاظ بهره مندی از مراکز صنعتی و تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه پلدختر مردمی تلاشگر و ظرفیت های قابل توجه کشاورزی دارد ادامه داد: باید برای رفع تهدیدات پیش روی این شهرستان و ایجاد جریان عادی زندگی در این منطقه تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان گفت: هرچند علاوه بر شرایط اقتصادی و تحریم، برخی ناکارآمدی های نیز باعث بروز مشکلاتی شده است اما در هر حال مردم نباید معطل اجرای طرح ها یکی پس از دیگری باشند بلکه پروژه ها باید به موازات هم اجرا شود.

زیویار همچنین ضمن اشاره به سالروز ۱۳ آبان بیان کرد: گر چه در این روز فتنه های زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اما هوشیاری ملت ایران تمام توطئه ها را نقش بر آب کرده است.

وی اظهار داشت: ایجاد سد و مانع برای جلوگیری از رونق اقتصادی توطئه ای است که از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شد، در سالیان گذشته شدت بیشتری یافت و مدیران و مردم ایران اسلامی برای خنثی سازی و بی اثر کردن این توطئه ها  تلاش کرده اند.

برچسب‌ها پلدختر استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر استانداری لرستان لرستان پلدختر استانداری لرستان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان در حرکتی نمادین و به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور در معدن سنگ «دربچاه گوهره » از کارگران این معدن با اهدای گل و هدیه تقدیر کرد.

کد خبر 6093196

دیگر خبرها

  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن