Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@04:40:16 GMT

مردم مقابل ورزشگاه حافظیه تجمع نکنند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۹۴۵۸

مردم مقابل ورزشگاه حافظیه تجمع نکنند

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری مسابقه استقلال تهران و فجر شهید سپاسی بدون‌حضور تماشاگر در شیراز خبر داد و گفت: از همه مردم شیراز و استان فارس تقاضا داریم از تجمع مقابل ورزشگاه و اقدام برای ورود و به ورزشگاه پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، عباس حاجی زاده از اتفاقات خوب در حوزه ورزش و جوانان گفت و ادامه داد: در چند ماه اخیر اتفاق خوبی در حوزه ورزش و جوانان رخ داده است از جمله این اتفاقات می توان به صعود فجر شهید سپاسی به لیگ برتر و کسب مدال های المپیک، پارالمپیک و جهانی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: با ورود تیم فجر شهید سپاسی به لیگ برتر هیچ امیدواری برای برگزاری مسابقات در استان فارس وجود نداشت اما خوشبختانه و با تلاش جهادی مسئولین در اداره کل ورزش و جوانان مسابقه لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه شیراز در حال برگزاری است.  حاجی زاده بیان کرد: برگزاری مسابقات لیگ برتر در استان فارس پس از 8 سال، باعث خوشحالی شهروندان، ورزش دوستان و مسئولین استانی شد، امید است این مسابقات به خوبی اجرا شود.   مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری مسابقه استقلال تهران و فجر شهید سپاسی در شیراز خبر داد، و اضافه کرد: مسابقه استقلال تهران و فجر شهید سپاسی روز جمعه 14 آبان 1400‪  ساعت 16در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.  حاجی زاده به شهروندان تاکید کرد: با توجه به تاکید سازمان لیگ و رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور تماشاچی برای این مسابقه ممنوع وهمچنین حضور مهمان ویژه نیز با محدودیت مواجه شده است.  وی توصیه کرد: از همه مردم شیراز و استان فارس تقاضا داریم از تجمع مقابل ورزشگاه و اقدام برای ورود و تماشای مسابقه پرهیز کنند زیرا به هیچ عنوان امکان حضور در ورزشگاه وجود نخواهد داشت.  مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: از همه علاقه مندان به ورزش خواهش داریم این مسابقه را از طریق تلویزیون در منازل خود تماشا کنند.  حاجی زاده گفت: همکاری شهروندان در این خصوص می تواند در بهتر اجرا شدن مسابقه تاثیر گذار باشد و امیدواریم ورزش دوستان این نکته را مورد توجه قرار دهند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال کل ورزش و جوانان فجر شهید سپاسی استان فارس حاجی زاده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز