Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احسان خاکی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان درمصلای امام علی (ع)  دزفول ایستادگی در برابر دشمن و مقابله با تک و پاتکهای دشمن را  وظیفه جوانان و نوجوانان دانست و افزود: جبهه‌ها و خاکریزها تعطیل نشده‌اند و جوانان و نوجوانان می‌توانند معادلات دشمن را بر هم بزنند.
وی ادامه داد: دانش آموزان در ۱۳ آبان با استفاده از فضای مجازی و هشتک‌های مبارزه با استکبار جهانی باید در جبهه جنگ جدیدی که پیش روی ماست پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم خلق جبهه‌ای جدید برای مقابله با مستکبران زمان توسط دانش آموزان گفت: فصل بزرگ انقلاب اسلامی  که در بیان اندیشمندان، آزادمردان و دوراندیشان  عالم به نام عصر دینی جدید شناخته شده عصر استکبارستیزی و مبارزه با ظلم است.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: امروز شما در این پیچ تاریخی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در گام سراسر نور انقلاب اسلامی،  پرچمدار حرکتی بی بدیل در عالم هستید و هر مشت شما می‌تواند مشتی بر هیمنه استکبار باشد.
حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه اسلام ضد استکباری ریشه در آیات و روایات دارد، گفت: 
 امروز کفار، مشرکان و مستکبران عالم فقط افرادی نیستند که در پذیرش دین توحیدی اختلال ایجاد می‌کنند بلکه کسانی هستند که در راه تحقق ولایت شیطان و استکبار در عالم از هیچ توطیه ای دریغ نمی کنند.
وی افزود: این جنگ برای مردم مسلمان شیعه جهان به ویژه مردم ایران از دوران هشت سال دفاع مقدس و شهیدانی چون شهید فهمیده گرفته تا شهید حججی سیر واحدی برگرفته از مکتب توحیدی و الهی داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول اظهارداشت: اسلام هرگز مماشاتی با هیچکدام از ائمه کفر و افرادی که در راه طاغوت حرکت می‌کنند نداشته و نخواهد داشت لذا پای میز مذاکره هیچ شیطان، شیطان صفت و  استکباری نخواهیم رفت.
وی با بیان اینکه خون شهید در رگ های تک تک فرزندان ایران جاری است، افزود: همه حرف جمهوری اسلامی که دنیای استکبار را نگران کرده دعوت به دنیای  مقاومت است.

حجت الاسلام خاکی گفت: جبهه مقاومت اسلامی به برکت گفتمان بنیانگذار انقلاب اسلامی امروز به وسعت تمام دنیا است و تمام آزادمردان عالم برای  تحقق استکبار ستیزی تلاش می کنند.

وی افزود: جبهه مقاومت از فاطمیون پاکستان جبهه مقاومت ایران اسلامی، حزب اله لبنان و انصاراله یمن تا بیخ گوش اسرائیل گسترش یافته است. 

برچسب‌ها روز دانش آموز دزفول مقاومت خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز دانش آموز دزفول مقاومت روز دانش آموز دزفول مقاومت خوزستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان