Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبین «فارس من» دغدغه‌ای مبنی بر «عدم وجود سرویس‌ بهداشتی عمومی در ایستگاه‌های مترو مشهد» به ثبت رساندند و درخواست پیگیری داشتند.

خبرنگار فارس جهت پیگیری، این موضوع را با مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، مطرح کرد. 

میثم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ایستگاه‌های قطار شهری به ایستگاه‌های اتوبوس‌ شباهت دارند و میانگین زمان حضور افراد در ایستگاه‌ها کمتر از ۴ دقیقه است، در واقع قطار شهری شبیه به ترمینال‌های مسافربری و قطارهای برون شهری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: دو موضوع مهمی که مردم برای آن به ما مراجعه می‌کنند؛ سرویس بهداشتی و نمازخانه است. در تمام ایستگاه‌های قطار شهری، یک یا دو سرویس بهداشتی و نمازخانه وجود دارد.

وی ضمن بیان این نکته که این سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در بخش عمومی قرار ندارد و برای استفاده پرسنل است، گفت: به تمام مامورین ایستگاه‌ها ابلاغ شده است که در صورت اضطرار به برخی از زائران و مسافران اجازه استفاده از این امکانات را بدهند.

زارع این مراجعه‌کنندگان شامل سالمندان، بیماران خاص، زنان باردار و کودکان برشمرد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با تصریح این نکته که خدمت‌رسانی به این افراد الزامی است، بیان کرد: با مامور متخلف برخورد خواهیم کرد. اگر گزارشی به ما برسد که در یکی از ایستگاه‌ها، ماموری با یکی از این گروه‌ها در این باره همکاری نکرده است، قطعا برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: برای نمازخانه نیز به همین شکل خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد، اگر کسی برای نماز اول وقت مراجعه کند یا هنگام قضای نماز باشد، مسئولین موظف به همکاری و راهنمایی هستند.

زارع از دلایل نبود سرویس بهداشتی عمومی در ایستگاه‌ها، به مسائل بهداشتی و هزینه‌های بالای تعمیر، نگه‌داری و فاضلاب اشاره و تاکید کرد: به علاوه این موارد، خصوصا در خط یک مترو، ایستگاه‌ها در مجاورت مدرسه، مسجد و سرویس‌های عمومی بهداشتی قرار دارد که نیاز مردم به این موارد را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: میثم زارع سرویس بهداشتی ایستگاه ها قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پارک کردن موتور در مقابل پله‌های ورودی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج) تهران در دسترسی شهروندان از این پله‌ها اختلال ایجاد کرده و باعث تعجب افراد بسیاری شده است؛ برخی شهروندان می‎‌گویند این اولین‌بار نیست که در مقابل این پله‌ها موتور پارک می‌شود.

کد خبر 846575 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران باران مترو تهران

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو