Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:24:05 GMT

ورود دستگاه حفار تونل خط چهار به منطقه مهر مادر

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۷۸۱۵

ورود دستگاه حفار تونل خط چهار به منطقه مهر مادر

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از ورود دستگاه حفار تونل خط چهار به منطقه مهر مادر خبر داد.

کیانوش کیامرز در حاشیه بازدید از روند اجرایی احداث خط چهار قطار شهری مشهد اظهار کرد: در حال حاضر دستگاه حفار با حفر و سگمنت‌گذاری ۳۰۰ متر از تونل خط چهار وارد محدوده مهر مادر شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه حفار با عبور از این محدوده به سمت خواجه‌ربیع حفاری تونل را ادامه خواهد داد، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روزانه حدود ۱۰ متر از تونل خط چهار حفاری و سگمنت‌گذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: مجموع مسیر خط چهار ۲۱.۵ کیلومتر است که در حال حاضر مجوز حفاری ۱۶ کیلومتر از این مسیر از دولت اخذ شده و در حال انجام است.

کیامرز با اشاره به اینکه در این مسیر ۱۵ ایستگاه پیش‌بینی شده که اصلی‌ترین آن ایستگاه نواب صفوی و طبرسی در محدوده حرم مطهر است، خاطرنشان کرد: طبق قرارداد حفر ۱۶ کیلومتر از تونل خط چهار قطار شهری باید ظرف ۳.۵ سال انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد وی ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده حفر و سگمنت‌گذاری ۱۶ کیلومتر از خط چهار قطار شهری حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری مشهد تونل خط چهار دستگاه حفار قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان

تین نیوز

مسلم مخفی فرماندار همدان با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه آهن همدان گفت: در جلسه ای با مدیرکل راه آهن مسائل و دغدغه های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به زودی برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مخفی با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی است، اظهار کرد: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای همجوار کفایت نمی کند.

وی با اعلام این خبر که با پیگیری های مدیریت راه آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج ستاره به مسافران همدان خدمات می دهد، اضافه کرد: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار همدان با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد، یادآور شد: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد، به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت بیان کرد: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

فرماندار همدان مطرح کرد: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی خاطرنشان کرد: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است