Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نقش آفرینی در میدان تولید محتوا از ضرورت های موثر بودن در فضای جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی است و گفتمان سازی با محوریت تقویت ارزش های انقلاب اسلامی از رسالت های مهم بسیجیان است.

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اراک اظهار کرد: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری به بسیجیان مجهز شدن بسیج در همه ابعاد است که لازمه این کار برنامه محور بودن بسیج است و برای تحقق آن باید همه توان را پای کار بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم شناخت میدان تهدیدات دشمنان برای خنثی سازی تهدیدات گفت: امروز جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یکی از تهدیدات دشمن است و لذا نباید در فضای جنگ نرم غافلگیر شویم. به برکت فضای علمی حاکم در بین نسل جدید امروز بسیجیان دارای فکر و اندیشه هستند و بسیج با روحیه جهاد علمی و بکارگیری ظرفیت ها توانسته اقدامات چشمگیری در حوزه های علمی و پژوهشی بردارد که این مسئله در گام دوم باید استمرار داشته باشد.

براتعلی افزود: امروز رسالت بسیجیان در فضای مجازی گفتمان سازی و تولید محتوا با محوریت ولایت، ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی است و ترویج گفتمان ولایت یکی از ضرورت های گام دوم انقلاب است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم. نقش آفرینی در میدان تولید محتوا از ضرورت های موثر بودن در فضای جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی است و گفتمان سازی با محوریت تقویت ارزش های انقلاب اسلامی از رسالت های مهم بسیجیان است.

وی اظهار کرد: رویداد سالانه تولیدمحتوای بسیج نیز با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان بسیجی، جذب ایده‌های برتر و سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی برگزار می شود که مرحله استانی این رویداد از ۱۲ آبان‌ماه طی ۴۸ ساعت در سه عرصه پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه در حال برگزاری است و برترین‌های این رویداد ضمن دریافت جوایز نفیس مجوز حضور در مرحله کشوری رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج را دریافت خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در بازدید از این رویداد گفت: گام دوم انقلاب مقطع نقش آفرینی بسیج با رویکرد مردم است و همانگونه که بسیج در گام اول با ولایت محوری و خودباوری نقش آفرینی کرده و موفقیت های بزرگی برای انقلاب اسلامی کسب کرده این مسیر باید شتابنده و با قوت در گام دوم ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی کشور مهمترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب است که باید با استفاده از تجربیات گذشته و ظرفیت مردم که سرمایه های نظام اسلامی هستند، محقق شود، افزود: با توجه به شرایط کشور امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه های دشمنان یکی از ماموریت های بسیج است که باید در عرصه های مختلف با قوت انجام شود و امروز بسیجیان باید فضای مجازی را از فضای تهدید آمیز به فصای فرصت محور تبدیل کنند.

حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در بازدید از رویداد، یوم الله ۱۳ آبان را یادآور غلبه ملت ایران بر استکبارجهانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۲ سال از حیات با برکت آن در راستای تحقق ظهور حضرت مهدی(عج) گام برمی دارد و علیرغم همه توطئه ها و تحریم های دشمنان امروز به یک قدرت مهم تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان جامعه همواره در پیروزی ها و خلق دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی نقشی اساسی داشته و یکی از مولفه های مهم بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، افزود: گام دوم انقلاب مقطع نقش آفرینی بسیج در جهاد علمی و جهاد تبیین است که در عرصه جهاد علمی باید از دل تهدیدات، فرصت های بزرگ خلق شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در بازدید از این رویداد، یکی از عرصه های جهاد در گام دوم انقلاب را نقش آفرینی در فضای مجازی دانست و با بیان اینکه خوشبختانه بسیجیان در این عرصه خوش درخشیدند، افزود: تولید محتوای فاخر از ضرورت های مهم امروز در فضای مجازی است.

وی گفت: تولید محتوای دیجیتال بومی مطابق با فرهنگ اسلامی و انقلابی یکی از عرصه های جهاد است و اگر می خواهیم در جنگ روایت ها پیروزمندانه عمل کنیم و نگذرایم دشمن در عرصه تحریف واقعیت ها به اهداف خود دست پیدا کند باید حضوری فعالانه در تولید محتوای ارزشی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه روح الله، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز در بازدید از این رویداد گفت: بسیج با رویکرد مردم در گام اول انقلاب نقش مهمی در حرکت شتابنده نظام اسلامی به سمت پیشرفت ها ایفا کرده که خلق دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف نتیجه مجاهدت های بسیج در کشور است.

وی با بیان اینکه امید آفرینی، جهاد همه جانبه و خدمت رسانی بی منت به مردم از ماموریت های مهم بسیج در گام دوم انقلاب است که با استفاده از ظرفیت های مردمی و تجربیات گذشته باید محقق شود، افزود: یکی از اصلی ترین مسائل امروز کشور فضای مجازی است و مهمترین راهبردی که می تواند فضای مجازی را برای کشور به یک فرصت تبدیل کند استفاده از ظرفیت بسیج مردمی برای تولید محتوای فاخر است که رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این راستا گام برمی دارد.

وی جوانان و نوجوانان را مهمترین رکن بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: یکی از رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد و رسیدن به خودکفایی است و جوانان باید با جهاد علمی این مسئله را محقق سازند و آینده درخشان ایران اسلامی را بسازند.

وی تاکید کرد: رسیدن به خودکفایی در حوزه تولیدات محتوای فضای مجازی در دستور کار بسیج است و همانگونه که بسیجیان قله های بلند افتخار و سربلندی را در عرصه های مختلف فتح نمودند در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی نیز باید بدرخشند و امیدواریم با استمرار اینگونه رویدادهای مهم این مسئله محقق شود.

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی و حمایت از تولیدکنندگان انیمیشن، بازی و نرم افزار در استان مرکزی در قالب تیم های ۳ تا ۵ نفره در استان مرکزی از روز گذشته شروع شده که در این دوره ۷ تیم به رقابت می پردازند.

شرکت کنندگان علاوه بر اینکه در این رویداد تحت حمایت سازمان فضای مجازی بسیج قرار گرفتند همچنین برگزیدگان این رویداد در هر رشته ضمن دریافت جوایزی نفیس به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جنگ نرم بسيج فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید محتوای دیجیتال محتوای دیجیتال بسیج نیز در بازدید فضای جنگ نرم گام دوم انقلاب تهاجم فرهنگی انقلاب اسلامی نقش آفرینی سپاه روح الله فضای مجازی سرهنگ پاسدار تولید محتوا استان مرکزی گام دوم جهاد علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است

ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته شده است، این قدرت را برگرفته از اراده امامین انقلاب و روحیه بسیجی و استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران دانست.

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز امروز، ۸ اردیبهشت با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره بر  اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده است که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

جمالی بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار  شهید فارس تأکید کرد.

شهرام قاسمی همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و به برنامه‌ریزی این موضوع و همچنین برگزاری میزهای خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

وی همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی،  به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

فرج‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه