Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای جامعه هدف در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در شمال شهر بیرجند بیمارستان تامین اجتماعی و شعبه دو تامین اجتماعی احداث می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، میرهاشم موسوی امشب در جلسه دیدار تشکلهای مختلف کارگری استان  اظهار داشت: در سازمانی خدمت می کنیم که بیش از 50 درصد از  جامعه را تحت پوشش قرار داریم و در صندوقی که هستیم یک انتظار داریم و آن این است  که صندوق تامین اجتماعی  بتواند آسایش آرامش  را در افق آینده  و در زمان حال برای جامعه هدف رقم زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از  شکل گیری صندوق های بازنشستگی برای این است که بتوانیم به جامعه هدف علاوه بر اینکه خدمت کنیم   افزود:در تعهدات کوتاه و بلند مدتی که برای صندوق ایجاد می‌کنیم آسایش خاطر و اطمینان فراهم و به عنوان ضریب ریسکی که در زندگی وجود دارد را به حداقل رسانیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه باید بتوانیم رضایت جامعه هدف  برای  تعهداتی که داریم چه تعهدات  بلندمدت و  چه تعهدات کوتاه مدت بهره مند شوند گفت: صندوق تامین اجتماعی را باید فعال و پویا داشته باشیم و اطمینان از خدمات صندوق داشته باشیم و تامین احتماعی را صندوقی خدمت محور می‌دانیم هر چند کمی و کاستی هایی با توجه به شرایط سختی هایی که مواجه هستیم وجود دارد .

موسوی گفت:  ما نمیتوانیم منتطر ِآینده باشیم و معتقدیم  شرایط قابل ارتقاء است آنچه برای ما مهم است ما خود را خادم شما مردم و جامعه هدف می دانیم و همچنین صندوق تامین اجتماعی را خدمت محور می دانیم اما باید ظرفیت هایی که داریم اهتمام بورزیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه هایی که داریم این است تا  به کارگران خود در نقاط محروم خدمات دیگری ارائه بدهیم  چرا که دولت مردمی که بر روی کار آمده است  برنامه های خوبی از قبیل ساخت یک میلیون مسکن سالانه در دست دارد و از همان روزهای ابتدایی که در این مسئولیت آمدم دغدغه من این بود که  چگونه میتوانیم از فرصت ساخت مسکن برای جامعه هدف استفاده کنیم.

موسوی  با تاکید بر اینکه اگر افق ها را در یک زاویه و نگاه بلند تنظیم کنیم میتوانیم با همراهی همدیگر کارهایی را انجام دهیم  اما اگر  افق را کوتاه بدانیم نمیتوانیم کاری کنیم گفت: در خدمت رسانی ها باید افق ها را بلند ببینیم  و یکی از دلایل حضور ما در استانها هم همین است.

وی از  تخصیص 20 میلیارد تومان  به عنوان وام قرص الحسنه برای استان خبر داد و افزود:  موضوعات  بیمه ای درمانی و  ظرفیتهای بخش اقتصادی  سرمایه ای را در این سفر بررسی کردیم که یکی  از مشکلات و درخواستهای مطرح شده این بود که بتوانیم در منطقه شمال شهر بیرجند درمانگاهی بنا کنیم و جزو مصوبات سفر ما به خراسان جنوبی  است‌.

واکنش‌ها به حمله تروریستی داعش به بیمارستان کابلجزئیات تازه از حمله به بیمارستان کابل/ داعش حمله را به عهده گرفت300 بیمار کرونایی همچنان در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تامین اجتماعی جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، شرکت کشتیرانی‌ ج.‌ا.‌ایران با افشایی بر روی کدال، خبر از واگذاری ۱۷ درصد از سهام مالکیت خود توسط دولت به سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛ اگرچه موضوع در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد ولی سهامداران حکشتی نباید از این مسئله به سادگی عبور کنند! امّا چرا؟! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J04

دیگر خبرها

  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد