Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه   اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق تقلبی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری یک انبار بزرگ مواد شوینده و غذایی را در بانه شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی آن را بازرسی کرد.

او اضافه کرد: در بازرسی از این انبار سه هزار و ۲۹۴ بسته پودر شوینده تقلبی با مارک‌های جعلی و بیش از ۲۰ هزار لبیل و برچسب تقلبی با برند‌های مشهور شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده و غذایی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کرمی چگینی گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قضایی و قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی بانه  اضافه کرد: پلیس با هر نوع نوزیع و عرضه کالای قاچاق تقلبی به صورت جدی برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌کنیم با مشاهده هر گونه موارد مشکوک به شمار ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد بهداشتی تقلبی بانه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان