Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علی حسین رعیتی فرد،معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:با پیشنهاد وزیر کار، جلسات شورای عالی کار با حضور همه شرکای اجتماعی، ماهانه برگزار می شود.

وی افزود : نخستین جلسه شورای عالی کار، شنبه ۱۵ آبان برگزار خواهد شد.

وی گفت : معتقدیم که سه جانبه گرایی یکی از اصول مهم در حوزه کار و تولید کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چندین سال است که در جنگ اقتصادی هستیم و نوک پیکان حمله آن ، حوزه تولید ،صنعت و کار کشور است.

معاون روابط کار ادامه داد: کارگران و کارفرمایان، امروز به‌ عنوان فرماندهان و رزمندگان این جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند که حوزه تولید کشور را با نشاط و پویا نگه دارند و اجازه ندهند که سنگر تولید خدشه دار شود.

رعیتی فرد افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، کارگران، هم در دفاع مقدس با تقدیم شهدا، اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان مورد تصرف و تعدی دشمن قرار گیردو هم امروز، تلاش می کنند که نیاز داخل کشور را تامین کنند.

وی تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، وظیفه ما این است که موانع تولید را به حداقل برسانیم.

معاون روابط کار، تصریح کرد : امروز گفتمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفتمان مردم است.

رعیتی فر ادامه داد: قطعاً تلاش همه حوزه‌های تولید کشور و وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی می‌تواند سبب افزایش سرمایه اجتماعی نظام شود.

وی اظهار داشت: در حوزه تنظیم روابط کار به دنبال آن هستیم که مطالبات و مشکلات جامعه کار و تولید کشور را پیگیری و حل و فصل کنیم.

رعیتی فرد تصریح کرد : جامعه کار و تولید کشور ، به ویژه جامعه کارگری ، امروز دغدغه امنیت شغلی ، بیماری، تامین اجتماعی، مسکن و درمان دارد و جامعه کارفرمایی نیز، به دنبال تامین مواد اولیه و پوشش بیمه کارگران خود است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ در شرایط جدید،بتوان با هم افزایی مجلس شورای اسلامی و دیگر ارکان حکومت مشکلات این حوزه را حل کرد.

رعیتی فر افزود: به عنوان یک اصل اساسی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بنا دارد برای پیگیری دغدغه کارگران، جلسات شورای عالی کار را به صورت منظم برگزار و اصل سه جانبه گرایی را رعایت کند.

معاون روابط کار با قدرانی از مجلس شورای اسلامی برای تصویب پیوستن جمهوری اسلامی ایران به مقاوله نامه بازرسی کار افزود : این موضوع فرصت مغتنمی است تا جامعه کار و تولید کشور بتواند از ظرفیت‌های سازمان بین المللی کار استفاده کند.

وی تاکید کرد: در شرایط تحریم‌های اقتصادی و کرونا جامعه تولید و کارگری کشور در حوزه تامین نیازهای مردم و استمرار و تداوم تولید، جهاد واقعی کردند و اجازه ندادند خط تولید دچار آسیب شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار کارگر دستمزد کار و تولید کشور معاون روابط کار شورای عالی کار رفاه اجتماعی جامعه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رکنا، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است.

در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از دانش شما زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فراهم گردد.
محمدرضا مقدسی کارآفرین ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی میتوان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899842

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده