Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در هفته چهارم این رقابت ها باید در دیداری خانگی رو در روی بادران تهران قرار گیرد و ملوان بندرانزلی نیز در بابل در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم رایکا خواهد رفت.

دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و بادران تهران به میزبانی شهرداری آستارا برگزار می شود اما همچنان به دلیل آماده نبودن چمن ورزشگاه وحدت این شهر، بازی در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد تا شهرداری آستارا دومین دیدار خانگی خود را نیز در رشت برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری آستارا هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه توانسته بود تیم ماشین سازی تبریز را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و تیم بادران تهران نیز در هفته سوم این رقابت ها، در یک بازی خانگی با یک گل مغلوب ویستاتوربین تهران شده بود.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، شهرداری بندرآستارا با کسب ۶ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال بادران تهران با کسب یک امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.

همچنین تیم ملوان بندرانزلی که باید در یک بازی خارج از خانه مقابل رایکا بابل قرار گیرد، در هفته سوم این رقابت ها در یک دیدار خانگی توانسته بود با یک گل برابر قشقایی شیراز پیروز شود و تیم رایکا بابل نیز در یک بازی خارج از خانه، مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر به نتیجه مساوی بدون گل دست یافته بود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با کسب هفت امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و رایکا بابل نیز با پنج امتیاز، در رتبه هفتم این جدول قرار گرفته است.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شهرداری آستارا بادران تهران رقابت ها خارج از خانه یک بازی هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای