Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:31:19 GMT

عکسی تأمل‌برانگیز از قبر ۳ برادر!

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۶۴۹۹

عکسی تأمل‌برانگیز از قبر ۳ برادر!

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سه فرزند از خانواده فقیه مجاهد، مرحوم حاج اسماعیل حکیمی‌شاهرودی در حالی در کنار یکدیگر دفن شده‌اند که این تصویر حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

دو عضو این خانواده به نام‌های محمدعلی حکیمی‌شاهرودی و موسی حکیمی‌شاهرودی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند و فرزند نوجوان دیگر این خانواده به نام علی‌محمد حکیمی‌شاهرودی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید محمدعلی حکیمی‌شاهرودی در دهم خردادماه سال ۱۳۶۳ در کردستان و در منطقه بانه توسط گروهک مزدور کومله به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

او در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده: مرد عمل باشید و تنها به گفته اکتفا ننمایید.

همچنین فرزند دیگر این خانواده به نام موسی حکیمی‌شاهرودی در روز بیست و نهم آبان ماه سال ۱۳۶۶ در بلندی‌های ماووت در عملیات ظفرمندانه نصر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

شهید در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: از مرگ نهراسیده و عمل نمایید.

فرزند دیگر خانواده نیز به نام علی‌محمد حکیمی‌شاهرودی در سال ۱۳۵۷ در حالی که تنها ۱۷ سال سن داشته، بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی می‌شتابد.

این سه برادر هم‌اکنون در کنار یکدیگر دفن هستند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی شهید دوران انقلاب اسلامی درجه رفیع شهادت شهدای شاهرود شهیدان شاهرود شهیدان استان سمنان شهدای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است