Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشاخه‌های تهدیدکنندگان امنیت مردم با عنوان قیام سپید(۱۴ آبان) بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است:

شب گذشته تعدادی از سرشاخه‌های اصلی تهدیدکنندگان امنیت مردم و جامعه در یک عملیات غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد با عنوان جنبش قیام سپید با توزیع شب نامه‌هایی در کوچه و خیابان‌ها و فراخوان‌های متعدد و فریب برخی ساده لوحان و اجیر نمودن اراذل و اوباش، برنامه ریزی گسترده‌ای برای برهم زدن امنیت و نظم عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور را داشتند که از ابتدای امر با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی  تمامی اقدامات و حرکات آنان در رصد اطلاعاتی قرار گرفت و در یک اقدام به موقع و انقلابی طی یک عملیات پیچیده توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) دستگیر و روانه زندان شدند .

در ادامه اطلاعیه با تاکید بر هوشیاری نیروهای امنیتی آمده است:

تمام عناصر وابسته به قیام سپید توسط جامعه اطلاعاتی استان شناسایی شده و تحرکات گروهک‌های معاند کاملا تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد و خط قرمز فرزندان ملت و ولایت در سپاه امام حسن مجتبی (ع) امنیت مردم عزیز و جامعه می‌باشد و در حفظ آسایش و امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی البرز سپاه امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 6097241

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر