Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:53:10 GMT

پیام اقدام نیروی دریایی سپاه ، تحقیرآمریکا بود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۶۶۹۶

پیام اقدام نیروی دریایی سپاه ، تحقیرآمریکا بود

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: عاملان نظام سلطه در منطقه فهمیدند ارباب آنها توان  ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارد و ما مقتدرانه نفت خود را می فروشیم و پاسخ هر گونه تعدی و دست درازی را نیز با قاطعیت می دهیم.

وی تصریح کرد:  هیچ قدرتی در دنیا به دنبال مانع تراشی بر سر راه صادرات نفت ایران نخواهد بود در راهبرد جدید ایران هر اقدامی در این زمینه با اقدام قاطع روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای فرهنگ عمومی استان ضمن تبریک هفته فرهنگ عمومی تصریح کرد:,مسئولیت دولت در این حوزه باید مشخص شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده  اضافه کرد:دشمن  بیش از هر چیز به فرهنگ عمومی ما هجوم برده و به دنبال تغییر رابطه و مناسبات  مردم ایران با یکدیگر هستند.

وی دانستن حق ما نسبت به یکدیگر، نسبت به همسایه، نسبت به خانواده، دستگاه‌های اداری  نسبت به هم و نسبت به مردم را  بخشی از فرهنگ عمومی دانست و خاطرنشان کرد: پرهیز از نگاه تک بعدی، جلوگیری از غرب زدگی عمومی، تقویت فرهنگ ملی و اسلامی، تقویت صله رحم بخش هایی از فرهنگ عمومی ما هستندکه دشمن  بیشتر به دنبال ضربه زدن به آنهاست.

وی با بیان این که دانستن حق ما نسبت به یکدیگر، نسبت به همسایه، نسبت به خانواده، دستگاه‌های نسبت به هم و نسبت به مردم، بخشی از فرهنگ عمومی است، خاطرنشان کرد: پرهیز از نگاه تک بعدی، جلوگیری از غرب زدگی عمومی، تقویت فرهنگ ملی و اسلامی، و تقویت صله رحم از جمله نشانه‌های فرهنگ عمومی ما است و دشمن به دنبال ضربه زدن به این فرهنگ غنی ما است.

امام جمعه بندرعباس با انتقاد از روحیه  اشرافی‌گری  برخی مسؤولان گفت: با تحقق عدالت و رفع تبعیض شادابیدر  فضای عمومی جامعه افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها محمد عبادی زاده هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد عبادی زاده هرمزگان بندرعباس محمد عبادی زاده هرمزگان بندرعباس فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر

ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی خود است؛ طرحی بلندپروازانه که هدف آن برآورده‌کردن نیازهای این کشور در حوزه نیروی دریایی است.

به گزارش ایسنا، خبرها حاکی از آن است که ناو هواپیمابر ترکیه قرار است از فناوری «استوبار» (STOBAR) استفاده کند.

در این فناوری هواپیماها بدون کمک منجنیق‌های روی عرشه و تنها با نیروی حاصل از موتور خود به پرواز درمی‌آیند.

در همین راستا، عرشه این ناوها را مانند سکوهای پرش اسکی، شیب‌دار می‌سازند.

بااین‌حال، ازآنجاکه بیشتر هواپیماهای استفاده‌شده روی این ناوها از قابلیت فرود عمودی بهره‌مند نیستند، کابل‌های فرود همچنان در هنگام فرود به هواپیماها کمک می‌کنند.

به گزارش «کلش ریپورت»، طول این کشتی ۲۸۵ متر، عرض آن ۷۲ متر و وزن آن ۶۰ هزار تُن خواهد بود. همچنین بر اساس گزارش‌ها، حداکثر سرعت این ناو هواپیمابر ترکیه به ۲۵ متر خواهد رسید.

بر اساس طرح اولیه آنکارا، این نا هواپیمابر ظرفیت حمل ۵۰ جنگنده را خواهد داشت که ۲۰ فروند از آن‌ها روی عرشه و ۳۰ فروند در آشیانه ناو نگهداری خواهند شد.

این ناو می‌تواند برای پرواز پرنده‌های مختلفی مورداستفاده قرار گیرد، از جمله جنگنده‌های «آنکا ۳»، هواگرد نظامی سبک «هورجت»، پهپاد «بیرقدار کیزیلما» و پهپاد «بیرقدار تی‌بی ۳».

طراحی و ساخت این ناو بر عهده دفتر طراحی پروژه نیروی دریایی ترکیه است؛ نهادی که گرچه تا امروز چندین ناوچه و ناوشکن تولید کرده، اما تجربه‌ای در حوزه ناو هواپیمابر ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است