Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان دشتی اظهار داشت: فرهنگ یک جامعه مانند هواست اگر این هوا سالم باشد آثار فراوانی دارد و اگر ناسالم باشد هم‌آثار سوءدیگری دارد. 

امام جمعه شهرستان دشتی بیان کرد: :وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند "فرهنگ آن چیزی است که حاضرم جانم را در راهش فدا کنم" یا "اگر در راه فرهنگ کشته شدم، احساس می‌کنم که در راه خدا کشته شده‌ام"؛ با این تعابیر مهم رهبری تکلیف اهمیت مسائل فرهنگی معلوم و واضح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مسؤولان توجه به فرهنگ و امورات فرهنگی در اولویت اقداماتشان باشد چرا که اگر فرهنگ درست شود معضلات اجتماعی و مشکلات سیاسی درست می‌شود و حتی کمبودهای اقتصادی هم ترمیم خواهد شد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: به یاری خدا یک قرارگاه فرهنگی اجتماعی در سطح شهرستان تشکیل خواهیم داد و از طریق این قرارگاه به بسیاری از مشکلات و کمبودهای فرهنگی اجتماعی در سطح شهرستان رسیدگی خواهیم کرد.

زاهددوست با اشاره به افتخار آفرینی اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریایی عمان افزود: درجنگ نفتکش‌ها ارتش تروریست آمریکا مغلوب سپاه مقتدر انقلاب اسلامی شد. 

امام جمعه شهرستان دشتی توضیح داد: این احمق‌های درجه یک از تجربه انهدام نفتکش بریجتون و انفجار حیثیت آمریکا با اقدام دلیرانه سردار شهید نادر مهدوی و از دستگیری ذلت بار تفنگدارانشان در جزیره فارسی عبرت نگرفتند و در دریای عمان اقدام به راهزنی دریایی و با این حماقت  فرصت قدرت‌نمایی مجدد را برای سپاه پاسداران فراهم کردند؛ سپاه هم در یک عملیات قدرتمندانه آمریکایی‌ها را مجبور به  فرار خفت بار از صحنه نمود. 

وی تصریح کرد: مشاهده این  صحنه‌ها با ۱۳ آبان خاطره رسوایی آمریکا برای ملت ایران  را زنده و زنده‌تر کرد؛ باید مریدان داخلی آمریکا  که همچنان بر طبل رابطه با آمریکا می‌کوبند از این حماقت اخیر آمریکا و پاسخ کوبنده سپاه اسلام عبرت بگیرند.

خطیب نمازجمعه شهرستان دشتی تاکید کرد: همه بدانند دشمن، دشمن است و تا رمق دارد دست از دشمنی خود بر نمی‌دارد این ما هستیم که باید بصیر باشیم، باید هوشیار باشیم و اگر دشمن دست تجاوز را از آستین خود بیرون کرد و به سوی ملت و وطن ما دراز کرد با قدرت او را به جای خودش بنشانیم. 

این مقام مسؤول گفت: اگر تا کنون نداسته‌اند از امروز این نهیب حیدرگونه رهبری عزیز ما آویزه گوششان قرار دهند که دوران بزن و در رو تمام شده اگر یکی بزنید ده تا می‌خورید باید همچنان که با خفت و ذلت از افغانستان خارج شدید هر چه سریعتر گورتان را گم کنید از کل منطقه خارج شوید و الا در زمین و هوا و دریا اگر غلطی از شما سر بزند دوباره با فرزندان‌ قهرمان ملت ایران و سپاهیان دلاور ما طرفید و در امان نخواهید بود.

زاهددوست با بیان اینکه بنای ما این شد که این تریبون، تریبون مطالبه‌گری حق و حقوق شما مردم باشد ادامه داد: ضمن تشکر قلبی از خدمات مسؤولین بهداشت و درمان شهرستان احساس می‌کنم مسؤولان امر در قبال نیازهای درمانی و پزشکی مردم احساس مسؤولیت نکرده‌اند و مردم دچار مشکلات زیاد و بعضا جبران ناپذیر می‌شوند.

امام جمعه شهرستان دشتی عنوان کرد: کمبود امکانات بهداشتی و نبود پزشک متخصص در شان مردم این شهرستان نیست به نظر من باید در قدم اول علاجی برای مشکلات خود بیمارستان پیدا کنیم تا بعد بیمارستان بتواند مردم را علاج کند. 

وی ابراز کرد: متاسفانه شهرستان دشتی را در این زمینه شهرستان برخوردار قلمداد کرده‌اند و این ظلم به مردم دشتی است چرا که این پسوند برخوردار بر روی خیلی از مسائل تاثیرگذار است؛ اولین مطالبه ما این است که پسوند برخوردار را از شهرستان دشتی بردارید ما با همان پسوند محروم راضی‌تریم تا پسوندمان برخوردار باشد و از امکانات اولیه هم برخوردار نباشیم.

خطیب نمازجمعه شهرستان دشتی توضیح داد: از مسؤولان محترم دانشگاه پزشکی استان می‌خواهم نسبت به سهمیه پزشک متخصص برای بیمارستان زینبیه توجه جدی داشته باشند چرا که بیمارستان زینبیه از پزشک متخصص تقریبا خالی است. 

زاهددوست بیان کرد: این بیمارستان متعلق به بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت شهرستان است و گاهی مردم از دورترین نقطه خودشان را به این بیمارستان می‌سازند این حق مردم عزیز دشتی است که از امکانات و زیرساخت‌های لازم و وجود پزشکان متخصص در شهرستان برخوردار باشند. 

این مقام مسؤول اظهار داشت: بنده تمام تلاشم را برای مطالبه‌گری حق مردم در عرصه بهداشت و درمان خواهم کرد و از نماینده مجلس و فرماندار محترم و سایر مسئولان خصوصا مسؤولان بهداشت و درمان می‌خواهم که بنده را در این امر کمک کنند تا بتوانیم از حق مردم به‌درستی دفاع کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دشتی نماز جمعه برخوردار کمبود امکانات پزشک شهرستان دشتی پزشک متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده

به گزارش تابناک به نقل از مهر، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر فوت دکتر «زهرا ملکی قربانی»، پزشک طرحی در جاسک، که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است و وی در تهران فوت کرده است.

انتشار خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

 دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.

مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت ایشان در بیمارستان پارسیان در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کردند. و فوت ایشان در تهران اتفاق افتاده است.

هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچیک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز به کار ایشان در استان هیچ‌گونه مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه مطرح نشده است؛ به همین دلیل فوت نامبرده هیچ گونه ارتباط کاری نمی‌تواند داشته باشد.

لازم به ذکر است که شیفت بعدی دکتر ملکی در بیمارستان پارسیان از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شد. بنابراین، اخبار منتشر شده مبنی بر فوت ایشان در جاسک نادرست بوده و بر اساس آخرین اخبار و گزارشات فوت ایشان در تهران مورد تأیید است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • فوت پزشک طرحی در جاسک کذب است
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند