Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا) همزمان با بازگشایی کامل مدارس در پایتخت اعمال می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر، مجتبی شفیعی  درباره تغییر ساعت اجرای محدودیت ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا) همزمان با بازگشایی بخشی از مدارس در پایتخت گفت: هنوز تصمیمی برای تغییر ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با بازگشایی بخشی از مدارس گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی تاکید کرد: تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت از ابتدای آذر ماه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، از فردا پانزدهم آبان ماه مدارس در برخی از مقاطع تحصیلی باز می شوند و بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران قرار بود با بازگشایی مدارس ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت در شش ماهه نخست سال از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۹:۰۰ و در شش ماهه دوم سال از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ باشد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: همزمان با بازگشایی تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)