Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب آهن و سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و سپاهان از ساعت ۱۸ امروز جمعه - ۱۴ آبان ماه - در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر رفته‌اند. دو تیم در شرایطی با یکدیگر رقابت دارند که شهرآورد اصفهان همواره جز بازی‌های مهم دو تیم محسوب می‌شود.

لحظه به لحظه با روایت ایمنا از اتفاقات ورزشگاه فولادشهر در این نبرد حساس همراه باشید:

*مهدی تارتار سرمربی گاندو ها به دلیل سرما خوردگی بازی را از کنار زمین و با وضعیت نشسته روی صندلی دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*سجاد جعفری هافبک ذوب آهن که در دیدار گذشته برابر استقلال از ناحیه صورت و ابرو دچار مصدومیت شده بود در این دیدار با هدبند و محافظ صورت بازی را دنبال می‌کند.

*محمد قریشی مدافع ذوب آهن اوت دستی را به سبک نادر محمدی بازیکن پیکان انداخت و به نظر می‌رسد عامل اصلی پرتاب اوت به این سبک تنها سرمربی تیم مهدی تارتار باشد.

*شهریار مغانلو پس از دومین بار مصدومیت در جریان بازی لحظاتی را از بازی خارج شد و پس از استعلام وضعیت وی از سوی کادر فنی دوباره به بازی برگشت.

*پس از مهار توپ از سوی کریستوفر کنت گلر سپاهان که داخل یا بیرون بودن آن مشکوک بود با اعتراض شدید نیمکت ذوب آهن همراه شد.

*از دقیقه ۵۰ به بعد باران شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن گرفت.

*پس از گلزنی سجاد دانایی مدافع ذوب آهن در حالی که او نمی‌دانست کادر فنی قصد تعویض اش را دارد مشغول خوشحالی پس از گل بود. پس از دقایقی دانایی به سرعت تعویض شد و به نظر می‌رسید از این تعویض متعجب شده بود.

*جلال الدین علی محمدی پس از اخراج از سوی داور به مهدی تارتار و برخی افراد کادر فنی ذوب آهن حمله ور شد. اما با وساطت طرفین ماجرا حل و فصل شد.

* به روز رسانی می‌شود..

کد خبر 533371

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

به گزارش «تابناک»، محسن حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه ای همراه با بارش تگرگ می‌شود که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه ای در محل های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد، که میزان بارش از مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر بوده است.

وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

حیدری عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • تصاویر سرریز شدن سد بر اثر شدت باران در خراسان
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید