Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:21:04 GMT

بازگشت رسمی ناصحی به کادرفنی شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۰۶۰

بازگشت رسمی ناصحی به کادرفنی شهر خودرو

مدافع سابق تیم‌های ابومسلم و شهر خودرو به عنوان مربی بار دیگر فعالیت خود را در جمع عنابی‌پوشان مشهدی آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه "رضا ناصحی که تجربه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی همچون ابومسلم، شهر خودرو و سپاهان را در کارنامه خود دارد و هم‌چنین توانسته در لیگ برتر در این تیم‌ها کاپیتانی کند، پس از ورود به عرصه مربیگری، فصل گذشته به عنوان دستیار مهدی رحمتی روی نیمکت شهر خودرو حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناصحی در ابتدای لیگ بیست و یکم از جمع اعضای کادرفنی شهر خودرو جدا شد اما با حضور رضا مهاجری و درخواست وی، رضا ناصحی به عنوان مربی بار دیگر به شهر خودرو بازگشت؛ اما اختلاف او با مالک باشگاه باعث شد تا عمر حضورش به دو جلسه تمرینی ختم شود و حمیداوی درخواست کرده بود که ناصحی در کنار کریم ابراهیمی در تمرینات شهر خودرو حاضر نشوند.

 

اما با گذشت زمان، گویا اختلافات میان ناصحی و حمیداوی حل و فصل شده است؛ چرا که با تغییرات انجام شده و حضور اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی، رضا ناصحی بار دیگر به عنوان مربی به کادرفنی شهر خودرو اضافه شده و روز گذشته نیز از روی سکوهای ورزشگاه انقلاب کرج در کنار اکبر میثاقیان به هدایت تیم شهر خودرو در مصاف با هوادار تهران پرداخت.

محمد رضا ناصحی پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد شهر خودرو رضا ناصحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟