Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمهدی اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری در حال راه‌اندازی شورای عالی سینما هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در تولیدات سینمایی هیات امنای جدیدی برای بنیاد فارابی انتخاب شد که این هیات با تحلیل و انتخاب دقیقی صورت گرفته به نوعی که بتواند بخش‌های محتوایی و ریل‌گذاری‌ها و پشتیبانی‌های مالی و اقتصادی را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی همچنین درباره موضوع تامین کاغذ مورد نیاز کشور گفت: ما همه زیرساخت‌های لازم را در اختیار داریم و تا یک سال‌ونیم آینده تقریبا در صنعت تولید کاغذ به خودکفایی لازم خواهیم رسید.

وزیر فرهنگ بیان کرد: هفته گذشته با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری جلسه‌ای داشتیم و امیدواریم زمان‌بندی دقیق با برنامه روشن تدوین کنیم تا به ۸۰درصد تولید مورد نیاز در حوزه نشر و کتاب برسیم.

وی با بیان اینک در طول یک سال، حدود ۳۰۰هزار تن نیاز به تولید کاغذ داریم، افزود: این رقم در حال حاضر رقم پایینی است، ولی زیرساخت های آن فراهم است کارخانه های کاغذ در مازندران، استان فارس و خوزستان داریم که اگر آنها را هم فعال و از طرفی مدیریت واردات و حمایت‌های لازم و تسهیلات را داشته باشیم، می توانیم (به خودکفایی تولید کاغذ) امیدوار باشیم.

منبع: الف

کلیدواژه: تولید کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ میگردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902954

دیگر خبرها

  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر