Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:26:57 GMT

تاکید سازمان جهانی جوجیتسو بر همکاری با ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۳۴۰۷

تاکید سازمان جهانی جوجیتسو بر همکاری با ایران

به گزارش ایرنا؛ مجمع سازمان جهانی جوجیتسو jjif  در حاشیه مسابقات جهانی این رشته در “ابوظبی” امارات برگزار شد.

در این مجمع، انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه سازمان جهانی برگزار شد و “پاناگیوتیس تئودورپولوس” رئیس رومانیایی این سازمان جهانی برای چهار سال دیگر در این پست ماندگار شد.

در بخشی دیگر، مصوب شد تا مارگاریتا به عنوان نماینده سازمان جهانی در امور اجتماعی انتخاب و تحت پوشش برنامه‌ای با عنوان “زندگی بهتر” به فعالیت بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رایزنی انجمن جوجیتسو ایران، مقرر گردید تا محمدحسین معینیان در راستای فعالیت اجتماعی با مارگاریتا در سازمان جهانی جوجیتسو همکاری داشته باشد.

در این مجمع، محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو جمهوری اسلامی گزارشی از شرایط ایران به اعضای هیئت رئیسه ارائه و از حمایت رسمی و کتبی مسئولان ورزش ایران خبر داد.  

گزارشی که باعث شد اعضای هیات رئیسه سازمان جهانی جوجیتسو، ضمن تبریک به وزیر جدید ورزش و جوانان کشورمان، بحث تعلیق انجمن جوجیتسو ایران را به تعویق بیاندازد و بر همکاری دوباره با ایران تاکید داشته باشند.

همچنین رئیس انجمن جوجیتسو ایران در حاشیه این مجمع نشست‌هایی با روسای فدراسیون‌های جوجیتسو برزیل، روسیه، امارات، کره‌جنوبی، دانمارک، سوئد، سوئیس و پاکستان برگزار و در خصوص برگزاری اردوهای مشترک، حضور در رویدادهای مختلف و تبادلات فنی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

جو، دبیرکل سازمان جهانی جوجیتسو و فهد الشمسی، دبیرکل جوجیتسو آسیا نیز در دیدار با رستمیان از اعلام آمادگی سازمان جهانی و سازمان جوجیتسو آسیا برای هرگونه همکاری و حمایت از انجمن جوجیتسو ایران خبر دادند.

 مسئولیت‌های امیر خوش‌بین نایب رئیس، سرمربی و داور بین‌المللی جوجیتسو ایران در سازمان جهانی بار دیگر مورد تصویب قرار گرفت و قرار شد تا خوش‌بین همچنان در کمیته‌های فنی و داوری سازمان جهانی در چهار سال آینده فعالیت خود ادامه بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جوجیتسو ابوظبی جوجیتسو فدراسیون کاراته انجمن جوجیتسو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد

آفتاب‌‌نیوز :

بیانیه کاخ سفید تاکید می‌کند رهبران آمریکا، مصر و قطر درباره پیشنهاد تازه‌ای که اکنون برای تضمین آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس فوری در غزه روی میز است، گفتگو کردند.

رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که کشورش به همراه مصر و قطر برای تضمین اجرای کامل مفاد این توافق پیشنهاد تلاش خواهد کرد.

بایدن از عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهورمصر خواسته‌است تا تمام تلاش خود را برای آزادی گروگان‌های حماس به کار گیرد، زیرا این تنها مانع برای آتش‌بس فوری و امدادرسانی به غیرنظامیان در غزه است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین بر اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان و اطمینان از اینکه فلسطینی‌ها به مصر یا هر مکان دیگری خارج از غزه آواره نمی‌شوند، تاکید کرده‌است.

رهبران این سه کشور همچنین «ابتکارات جاری» برای افزایش جریان کمک‌ها برای نجات جان مردم غزه را بررسی کردند. آن‌ها موافقت کردند که به طور مستقیم و از طریق تیم‌های خود در روز‌های آینده از نزدیک هماهنگ باشند.

دفتر ریاست جمهوری مصر نیز روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور این کشور در تماسی تلفنی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، درباره آخرین تحولات در مذاکرات بر سر آتش بس در غزه و خطرات تشدید تنش نظامی در رفح گفتگو کردند.

در این بیانیه با اشاره به خطر تشدید تنش نظامی در رفح تاکید شده‌است که حمله به رفح می‌تواند فاجعه کنونی را به یک بحران انسانی بدتر تبدیل کند که بر ثبات و امنیت در منطقه تاثیر می‌گذارد.

در این گفت‌وگوی تلفنی السیسی، با بررسی تلاش‌های فشرده مصر در این زمینه، بر ضرورت دسترسی کامل و کافی به کمک‌های بشردوستانه در غزه تاکید کرد.

آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا که در حال حاضر در عربستان سعودی بسر می‌برد در توییتی از دیدار خود با نمایندگان امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردان و سازمان آزادی‌بخش فلسطین خبر داد.

بلینکن تاکید کرده‌است که در این دیدار درباره نقش آمریکا دربرقراری صلح و امنیت پایدار در منطقه و تلاش‌هایی که درباره آزادی گروگان‌ها و دستیابی به آتش بس صورت می‌گیرد، سخن گفته‌است.

بلینکن روز دوشنبه همچنین گفت که امیدوار است حماس پیشنهاد «فوق‌العاده سخاوتمندانه» برای توقف حمله اسرائیل به غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را بپذیرد.

به گفته او، «حماس پیشنهادی از سوی اسرائیل دریافت کرده که فوق‌العاده سخاوتمندانه است. در این لحظه تنها چیزی که بین مردم غزه و آتش‌بس ایستاده است حماس است».

وزیر خارجه آمریکا افزود: «آن‌ها باید تصمیم بگیرند و باید سریع تصمیم بگیرند. امیدوارم که تصمیم درستی بگیرند.»

گزارش‌ها حاکی است که قرار بود هیئتی از حماس روز دوشنبه به مصر برود که همراه با قطر در حال میانجیگری برای دستیابی به توافقی است که باعث توقف حملات اسرائیل و آزادی گروگان‌ها شود.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی