Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران از کارخانه یدک سنج تولیدکننده قطعات خودرو واقع در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید کرد. خبرگزاری میزان – بابک ترکی، معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران از کارخانه یدک سنج تولیدکننده قطعات خودرو واقع در شهرک صنعتی شمس آباد، که در حال حاضر تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران است، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران در جریان این بازدید در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.   بیشتر بخوانید: حل مشکل کارخانه «فراگستر بیستون» با بیش از ۳۰۰ نیروی کار با ورود دستگاه قضایی در اشتهارد ترکی ضمن استماع سخنان و دغدغه‌های کارگران تاکید کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران اقدامات لازم قانونی را به منظور حمایت و رفع موانع تولید انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری تهران اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری تهران اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی