Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جهادگران بسیجی به صورت ماهانه به مناطق کم برخوردار عشایری اعزام می شوند و به صورت داوطلبانه خدمات گوناگونی را در مناطق مرزی و سخت گذر این شهرستان ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: این خدمات با هدف رفع محرومیت و مردم یاری و در راستای سلامت و بهداشت ساکنان این مناطق انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جهادگران بسیج عشایری با توجه به وضعیت و شرایط کرونایی در مناطق عشایری این شهرستان امسال اقدامات زیادی از جمله اعزام تیم پزشکی و بهداشتی، توزیع بسته های معیشتی و آموزشی و همچنین اعزام تیم های تخصصی دامپزشکی انجام داده اند.

مسوول حوزه مقاومت بسیج عشایری سپاه سردشت افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، قند، چای، آبلیمو، خرما و ۱۰۰ بسته آموزشی شامل لوازم التحریر به همراه کیف و کفش در مناطق عشایری توزیع شده است.

وی گفت: ارزش ریالی این بسته ها ۲ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین شده است.

سلیمانی همچنین اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار راس دام سبک عشایر این شهرستان به ارزش ۷۵ میلیون ریال واکسیناسیون شده اند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

این شهرستان دارای ۹۵۰ خانوار عشایری با پنج هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها زندگی عشایری مناطق محروم مرزنشینان آذربایجان غربی جامعه عشایری سردشت مناطق مرزی محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری مناطق محروم مرزنشینان زندگی عشایری مناطق محروم مرزنشینان آذربایجان غربی جامعه عشایری سردشت مناطق مرزی محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان