Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:32:01 GMT

دادستان جدید دزفول معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۵۴۸۵

دادستان جدید دزفول معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار ویژه دزفول پیش از ظهر امروز شنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید دزفول که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: حضور فعال و شبانه‌روزی در همه عرصه‌ها از ویژگی‌های ارزنده منصور محمدی خباز دادستان سابق دزفول بود. وی در زمینه مدیریت کرونا نیز بسیار پیگیر و دلسوز بود که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فرهمند پور با بیان اینکه امروزه مسئولانی که در میدان هستند موفق می‌شوند، افزود: چرخش، تغییر و تحول لازمه شکوفایی یک دستگاه است و خوشحال هستیم که امروز سکان عرصه قضائی شهرستان به «مهدی آماده» سپرده شد؛ وی نیز همچون دادستان سابق، فردی انقلابی، متعهد، دلسوز و کاردان است و ضمن اینکه امیدوار هستیم که دادستان جدید از تجربیات گران‌بهای دادستان سابق برای تداوم عملکرد قابل‌قبول امنیتی شهرستان استفاده کند.

وی تأکید کرد: تمام ما به‌عنوان خدمتگزاران نظام چه در این پست‌ها باشیم و چه نباشیم، پیگیری مشکلات مردم وظیفه ما است که لحظه‌ای نباید از آن غافل باشیم.

فرماندار ویژه دزفول ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای دادستان جدید گفت: آرامش و امنیت نسبی که در دزفول حاکم است مرهون و مدیون همدلی، همراهی و تعامل اعضای شورای تأمین شهرستان است که این یک امر ستودنی بوده و جای قدردانی دارد.

احیای حقوق عامه، اولویت دستگاه قضا

رئیس دادگستری دزفول نیز اظهار کرد: قضاوت یکی از ارکان اساسی هر نظام و حکومتی است و تضمین امنیت هر حکومت بر عهده قُضات و دستگاه قضائی است.

محمد یارممبینی افزود: هنر یک دادستان این است که شاخصه‌های سرعت و صحت را همزمان داشته باشد که این امر از خصلت‌های ارزنده «محمدی خباز» دادستان سابق دزفول بود و از دادستان جدید نیز انتظار داریم که در تصمیمات و عملکرد خود این دو فاکتور مهم را با جدیت مد نظر داشته باشد.

وی عنوان کرد: عدالت همواره سرلوحه کار دادستان سابق دزفول بود و وی در تمام طول مدت خدمتگزاری خود به‌عنوان دادستان زحمات بسیاری کشید و هرگاه یک معضل امنیتی رخ می‌داد با تمام توان در صحنه حاضر می‌شد و با اقتدار دستورات قانونی لازم را صادر می‌کرد و همواره پای کار بود که این امر جای قدردانی دارد.

رئیس دادگستری دزفول، مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه را اولویت مهم نظام و دستگاه قضائی در ایران برشمرد و گفت: امیدوار هستیم که تحقق و اجرای این امر مهم در تمام ابعاد مدنظر دادستان جدید باشد.

در زمینه ارتقای امنیت کوتاهی نکردیم

دادستان سابق دزفول نیز در این آئین گفت: از زمان روی کارآمدن بنده اتفاقات و حواشی زیادی در دزفول رخ داد؛ ماجرای تابلو ورودی و حاشیه‌های مربوط به آن، بروز سیل، اغتشاشات آبان ماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی، کرونا و انتخابات ریاست جمهوری بخشی از اتفاقات مهم در دوره دادستانی بنده بود که با وجود تمام مشکلات توانستیم امورات و برنامه‌های خود را به‌خوبی جلو ببریم.

منصور محمدی خباز با بیان اینکه در زمینه ارتقای امنیت هیچ کوتاهی نداشتیم، افزود: در شرایط پرتلاطم توانستیم با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات، امنیت نسبتاً پایداری را در دزفول ایجاد کنیم؛ این امنیت نسبی نتیجه تلاش یک نفر نیست و مرهون همدلی و تعامل تمام دستگاه‌های متولی امنیت است و ضمن اینکه خوش‌بین هستیم که این امر با حضور دادستان جدید نیز تداوم یابد.

وی عنوان کرد: در تمام دوره مدیریتی که داشتم، در اتاق بنده به روی هیچ‌کس بسته نبود و زمان برای ما محدودیت ایجاد نمی‌کرد و با اقتدار از حق و حقوق اصلی مردم دزفول دفاع کردیم و اجازه ندادیم که هیچ‌گونه تعرضی به حقوق عامه مردم شهرستان شود؛ اکنون نیز در ادامه خدمت‌گزاری خود در پست و اتاق دیگری همچنان این مهم را ادامه خواهم داد.

شورای پیشگیری از وقوع جرایم راه‌اندازی می‌شود

دادستان جدید دزفول نیز در سخنانی اظهار کرد: در تلاش هستیم که به‌زودی شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان راه‌اندازی تا برنامه‌های کارآمدی در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم اجرا شود.

«مهدی آماده» افزود: ارتقای سلامت دستگاه قضائی، نظارت و کنترل اثربخش و مداوم بر فرایند رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرا، تقویت نظارت بر فعالیت ضابطان خاص و عام، افزایش نظارت‌های الکترونیکی، کاهش بار مراجعات مردمی و کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی، نظارت و پیگیری احیای حقوق عامه از طریق تذکر و اخطار و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تعقیب کیفری ناقضان حقوق عامه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بنده به‌عنوان دادستان جدید دزفول خواهد بود.

وی، مبارزه و مقابله با ترک فعل و وظایف قانونی کارمندان و مسئولان و استفاده از ظرفیت علمی جامعه حقوق‌دانان و دانشگاهیان در راستای تشکیل کمیته‌های تخصصی به‌منظور آسیب‌شناسی ناهنجاری‌ها و بررسی علل افزایش جرم در شهرستان را از دیگر برنامه‌های خود به‌عنوان دادستان جدید دزفول عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول خواستار همکاری و همراهی تمام مسئولان در راستای خدمت‌گزاری هرچه بهتر به مردم و ارتقای سطح امنیت شهرستان شد و تأکید کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا در مسئولیت جدید خود امانت‌دار خوبی باشم و امیدوار هستم که خداوند توانایی دهد تا بتوانم این امانت را در صحت و سلامت به نفر بعدی تقدیم کنم.

به گزارش مهر، در پایان این آئین با اهدای لوح و هدایایی توسط مسئولان استانی و محلی از منصور محمدی خباز، دادستان سابق دزفول قدردانی و با قرائت و اهدای حکم رئیس دستگاه قضائی، مهدی آماده به‌عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

محمدی خباز از ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۷ به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب دزفول مشغول به خدمت بود.

مهدی آماده دادستان جدید دزفول نیز پیش از این، سِمت معاون دادستان دزفول را بر عهده داشت.

کد خبر 5344991

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول دادستانی دزفول دادگستری خوزستان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان استکبار ستیزی آمار کرونا بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران عنوان دادستان دستگاه قضائی محمدی خباز مهدی آماده دزفول نیز حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران با حضور بابک افقهی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و اعضای هیات مدیره این پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت ماه 1403) در محل دفتر مرکزی پتروشیمی فن‌آوران برگزار شد.

 

افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با گرامیداشت هفته کارگر گفت: مدیرعامل جدید و هیات مدیره شرکت، برنامه جامع عملیاتی برای فعال‌سازی پروژه‌های فناوران و ارائه روش‌های تامین مالی را باید حداکثر ظرف ۳ ماه طراحی و ارائه نمایند.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با بیان اینکه امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی در پتروشیمی فن‌‌آوران در آینده‌ای ‌نزدیک شاهد موفقیت‌های بزرگ در این پتروشیمی باشیم، اظهار داشت: سال 1403 باید سال جهش در پیشرفت پروژه‌های فن‌آوران و اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت با محوریت حفظ زنجیره ارزش آن باشد.

 

افقهی با برشمردن پروژه‌های بسیار مهم و ارزشمند شرکت نظیر VAM، اتانول سنتزی و ابر پروژه پتروالفین تاکید کرد: با مذاکرات بسیار خوبی که با چند بانک در خصوص تامین مالی این پروژه‌ها صورت گرفته، لازم است هیات مدیره و مدیرعامل محترم بطور جدی با روش‌های متنوع تامین مالی هرچه سریعتر، عملیات اجرایی این پروژه‌ها را تسریع بخشد و موجبات افزایش ارزش افزوده و استمرار سودآوری را برای سهامداران فراهم آورد.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به استفاده از نیروهای بومی و رشد یافته در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران نماد عینی و تبلور یافته این اعتقاد راسخ به بومی‌گزینی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و شستا است .در این مراسم، حسین رفیق‌دوست، مدیرعامل جدید فن‌آوران از برنامه‌‌های خود برای جهش تولید در این پتروشیمی سخن گفت. همچنین اعضای هیات مدیره پتروشیمی فن‌آوران با برشمردن نکات ارزنده‌ای، نقطه نظرات خود را برای پیشبرد برنامه‌های شرکت مطرح کردند.

 

همچنین محمدجواد بدری، مدیرعامل سابق پتروشیمی فن‌آوران گزارشی از عملکرد خود در این پتروشیمی ارائه کرد .

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد