Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانزاده گفت: خوشبختانه تعداد مجوزهای جذب نیروی انسانی در سه سال اخیر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است و در سال جاری نیز تعداد 50 هزار نفر مجوز جذب از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شده است که فرآیند اجرایی آن در حال انجام است.

به گزارش برنا؛ ناصر سلیمانزاده؛ رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری درگردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور که در اردوگاه شهیدباهنر برگزار شد، با ارائه گزارش در خصوص سازماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: درخصوص استخدام نیروی انسانی، در حدود ۵۵ هزار و ۴۹۷ از مشمولین قانون تعیین تکلیف بر اساس مجوزهای سازمان اداری و استخدامی، تبدیل وضعیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانزاده ادامه داد: همچنین تعداد ۳۳ هزار و ۵۴۸ نفر در قالب مجوزهای سوم و چهارم اجرای قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سودآموزی به دانشگاه فرهنگیان، جذب و بکارگیری ۲۲ هزار و ۹۲۶ نفر از طریق ماده (28) که در سال 1399 در آزمون استخدامی فراگیر پذیرفته شده اند، پذیرش تعداد ۲۶ هزار نفر به عنوان متعهد خدمت از طریق کنکور سراسری و معرفی به دانشگاه فرهنگیان (و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی)  و تخصیص کد پرسنلی به صورت متمرکز برای تمامی همکاران ورودی ماده (28) و متعهدین خدمت از دیگر اقدامات انجام شده در خصوص استخدام همکاران فرهنگی است.

او با اشاره به آمار پذیرش متعهدین خدمت در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی گفت: در آزمون۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ جمعا به تعداد ۳۹ هزار و ۸۵۱ نفر وارد آموزش و پرورش شده  و اشتغال به کار دارند و ورودی های ۱۳۹۶ هم به تعداد ۱۰ هزار و ۱۴۷ نفر از مهر سال جاری وارد آموزش و پرورش شده و اشتغال به کار شده اند. 

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری ادامه داد: تنها در سال ۱۴۰۰  تعداد پذیرفته شدگان دو دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی در حدود ۲۶ هزار نفر است.

او افزود: خوشبختانه تعداد مجوزهای جذب نیروی انسانی در سه سال اخیر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است و در سال جاری نیز تعداد 50 هزار نفر مجوز جذب از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شده است که فرآیند اجرایی آن در حال انجام است.

سلیمانزاده درخصوص نیروهای بازنشسته بیان کرد: مشمولین بازنشستگی تا آغاز سال تحصیلی 1401-1400 تعداد 95 هزار نفر برآورد شده است که بر اساس اطلاعات پایان مهرماه در پایگاه پرسنلی تعداد بازنشستگان سال جاری۵۹ هزار و ۳۵۷  نفر بوده است .

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری گفت: با عنایت به تبدیل وضعیت تعداد ۵۵ هزار و ۴۹۷ نفر از مشمولین قانون تعییین تکلیف، ۲۲ هزار و ۹۲۶ نفر جذب نیروی انسانی از طریق ماده (28) و ۱۰ هزار و ۱۴۷ نفر متعهدین خدمت تعداد نیروهای انسانی رسمی، پیمانی و آزمایشی در سال جاری در مهرماه سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای آموزش و پرورش استان قانون اشتغال آموزش و پرورش آموزش و پرورش نیرو انسانی دانشگاه فرهنگیان جذب نیروی انسانی سال جاری هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

به گزارش خبرآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.

اقتصاد آنلاین نوشت: استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899674

دیگر خبرها

  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»