Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری به استان مصوبات بسیار خوبی برای بخش های مختلف تصویب شد که اگر عملیاتی شوند، شاهد تغییر و تحولی شگرفی خواهیم بود.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های مختلف و همچنین اعتبار ویژه برای تسهیلات عدد کمی نیست که می تواند طرح های خوبی را در شهرستان‌های مختلف استان به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با انتقاد از انتشار خبر غیر فعال بودن قرارگاه کرونا در استان یادآور شد:  قرارگاه فعال است و اگر نبود تاکیدات قرارگاه کرونا در بخش های مختلف شاهد مشکلات عدیده ای بودیم.

شاکرمی افزود: ایجاد ۲ مرکز واکسیناسیون مستقل، راه اندازی طرح سیار در مناطق مختلف روستاهای استان و تاکید مکرر بر رعایت پروتکل ها توسط گروه های هدف از تاکیدات قرارگاه کرونا بود.

وی تاکید کرد: در برخی از مناطق و روستاها دز اول زیر ۵۰ درصد واکسن کرونا تزریق شده است که نیاز است پیگیری شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام اضافه کرد: همین افرادی که واکسن نزده اند،  موجب ابتلا سایر افراد به کرونا و شیوع آن در مناطق مختلف می شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) خواستار مداخلات جدی 
ستادهای شهرستانی در خصوص واکسیناسیون شد.

سردار شاکرمی اظهار داشت: اکنون طرح شهید سلیمانی در هشت شهرستان استان با همکاری سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است و ۹ هزار و ۱۶۷ قلم دارو بین افراد این مناطق محروم توزیع شده است.

وی، از فعالیت مرکز تنفسی شهر ایلام خبر داد و افزود: این مرکز همچنان برقرار است و تاکنون به ۲۲ هزار نفر مراجعه کننده خدمات ارائه داده است.

وی شمار مراجعه کنندگان روزانه به این مرکز را ۱۲۰ نفر برشمرد و گفت: همچنین مرکز سالن شهدای قلاویزان همچنان فعال است و ۳۵ دستگاه اکسیژن ساز در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته است.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند