Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید. * در مجموع بازی خوبی از سوی دو تیم انجام شد. در نیمه اول با توجه به تغییرات نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم. این تغییرات باعث شد کمی ناهماهنگ باشیم، اما هر زمان در زمین حریف پاس دادیم به موقیت رسیدیم و در ضربات ایستگاهی خطرناک بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در زمان خیلی بدی گل خوردیم و این کارمان را سخت کرد. نیمه دوم خوب بازی کردیم و به بازی سرعت دادیم و فرصت‌های خوبی کسب کردیم.

* وقتی پاس می‌دادیم کارمان شکل گرفت و در عمق و کناره‌ها برتر بودیم. در مجموع می‌تونستیم این بازی را ببریم، ولی گل بد موقعی خوردیم.

* گل گهر روی ضربات ایتسگاهی خیلی قوی بود و نباید این همه به حریف ضربات ایستگاهی می‌دادیم. بازیکنان ما برای اینکه جبران کنند خیلی زحمت کشیدند، می‌شد برنده باشیم، ولی این اتفاق رخ نداد.

* در بازی قبلی هم گفتم، وقتی بازی‌ها زیاد است فرصت زیاد است تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند، ولی در این ۲ سال در هر پستی بازیکن از دست دادیم و یک تیم کامل از پرسپولیس رفت. این شرایط سخت است و جذب بازیکن و استخدام آن‌هایی که با باشگاهشان قرارداد دارند، دشوار است.

* بازیکنان جدید نیاز به اعتماد ما دارند و این پروسه زمانبر است تا تیم ساخته شود. این مشکل را در ۲ سال اخیر بار‌ها برخورد کردیم و بازیکنان خوبمان جدا شدند، ولی این بازیکنان هم در حد و توان زحمت می‌کشند. کنار بازیکنان قدیمی تجربه کسب می‌کنند. باید به آن‌ها اعتماد کرد و فضا را برای آرامش آن‌ها فراهم کرد.

* یکسری مشکلات داریم که جای گفتن آن‌ها اینجا نیست. همه اتفاقاتی که علیه تیم افتاده رخ داده، فقط بحث جدایی بازیکنان نیست و مشکلات دیگری هم داریم. این‌ها مسائلی نیست که در این کنفرانس صحبت شود. باید صبورتر باشیم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

* با ۲ بازیکن تاجیک صحبت‌هایی شده است. فردا آخرین روز نقل و انتقالات است، باید تا فردا صبر کنیم، هنوز چیزی صد در صد درست نشده است و باید منتظر بمانیم. باید دید وضعیت تیم چگونه پیش می‌رود.

* باید با گرفتن بازیکن نقاط ضعف را برطرف کنیم، اما جذب بازیکنی که در شرایط بازی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد راحت نیست. رضایت هواداران را رفته رفته به دست می‌آوریم.

* همه بازیکنان ما در یک سطح هستند. بازیکنی نداریم که خیلی با بقیه اختلاف فنی داشته باشد. باید از انرژی همه استفاده کنیم. همه بازیکنانم جانانه با تمام کمبود‌ها تلاش می‌کنند. باز هم می‌گویم باید به آن‌ها اعتماد کرد.

* این تغییرات نسبت به بازی قبل وجود داشت، ولی چون با سیستم جدید کم تمرین کرده بودیم، ولی انصافا در نیمه اول خوب بازی کردیم.

* باز هم در نیمه دوم تغییرات داشتیم و ۵ تعویض کردیم، هر بازیکنی وارد زمین می‌شود با جان مایه می‌گذارد و باید به آن‌ها اعتماد کرد. بیشتر بخوانید: نظمی: نمی‌توانیم منتظر مربی خارجی بمانیم/ رحمتی و نکونام تنها گزینه‌های ما نیستند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول