Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین محمدی اصل روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه خلخال بیان کرد: دشمن با مایوس شدن از هرگونه رویارویی نظامی با ایران اسلامی به جنگ رسانه‌ای،فرهنگی و اقتصادی روی آورده است.

وی اظهار کرد: برای مقابله در جبهه جنگ غیر نظامی با دشمنان نیازمند تقویت زیر ساختها در عرصه فرهنگی و مقابله به مثل فرهنگی و رسانه‌ای هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ورود بسیج را به تولید محتوا در حوزه رسانه‌های دیجیتال و مجازی یادآور شد و گفت: ورود بسیج همچون سایر عرصه‌ها در این حوزه نیز می‌تواند دشمنان را ناامید و مستأصل کند.

سردار محمدی اصل با اشاره به پیروزی‌های اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران در مرزهای آبی کشور بیان کرد: زانو زدن آمریکایی‌ها در خلیج فارس و دریای عمان توسط سربازان دلاور ایران اسلامی، درسی بزرگ برای آمریکا بود.

وی بیان کرد: آمریکا در همان عرصه، یک بار دیگر و به شکل جدیدی از مردم ایران شکست خورد و ماهیت تروریستی و تجاوز آشکار این کشور استکباری به حقوق ملت‌های دیگر برای جهانیان ثابت شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه چنانچه احدی، فکر توطئه علیه کشورمان را در سر داشته باشد، با سیلی سنگین ملت شهیدپرور ایران روبرو خواهد شد، تاکید کرد: آرزوی دستیابی به ایران اسلامی با حمله نظامی یک آرزوی دست نیافتنی همیشگی برای غرب و آمریکا است.

وی با تقدیر از مردم ولایی خلخال اظهار کرد: این شهرستان موطن رزمندگان و شهدای عاشوایی در دفاع از کشور است و تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید والامقام به انقلاب و نظام اسلامی ایران افتخاری بزرگ و ذخیره فرهنگی و معنوی مردم این شهرستان است.

وی افزود: رشادت‌های سردار شاپور بزرگر، شهید مرحمت بالازاده، خلبانان شهید ذاکر و جدی و دیگر رزمندگان عاشورایی استان اردبیل و خلخال در لشگر عاشورا، بارها پیروزی برای این ملت را به ارمغان آورد و ثمره شجاعت آنان، امنیت امروزی جامعه است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها خلخال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اردبیل خلخال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود

امیر رجبی امروز در دیدار با اعضای موسسه ادبی حکیم ملامحمد فضولی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جای خالی موسسه‌ای فعال در حوزه زبان و ادبیات در استان احساس می‌شد و این جمع وزینی از شعرا و ادبا که برای شکل‌گیری موسسه فضولی گرد آمده امید برای پر شدن آن خلاء را در دل‌ها زنده می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: نامگذاری این موسسه ادبی به نام حکیم ملامحمد فضولی از محسنات این حرکت فرهنگی است و از ناحیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این کار استقبال می‌کنیم و اصرار داریم فضولی‌خوانی در استان اردبیل باید پا بگیرد.

به گفته او، سابقه و صبغه مکتبی ، مرثیه‌ای و آیینی ملامحمد فضولی در خیلی از جنبه‌ها با ما تجانس و تناسب دارد و امیدواریم با فعالیت این موسسه ادبی جلسات و محافل فضولی‌خوانی در این استان برگزار شود.

رجبی گفت: برای تصویب نهایی موسسه ادبی ملامحمد فضولی در این استان همکاری می‌کنیم و با توجه به موسسه بودن این تشکل ادبی و فرهنگی، امکان حمایت مالی از آن را خواهیم داشت تا با تلاش شما شعرا در قالب این موسسه، برنامه‌ها و آئین‌های ادبی و فرهنگی در خور توجهی در استان اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اجرای برخی کارها و برنامه‌های ادبی را به این موسسه واگذار خواهیم کرد و فرایند ثبت نهایی موسسه باید با سرعت پیگیری شود و امیدواریم چاپ مجموعه‌های شعر و کتاب‌های فاخر از موسسه فضولی را شاهد باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود