Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مسلم مروجی‌فرد امروز با بیان اینکه با تشکیل چهارمین جلسه رفع موانع تولید در حوزه قضایی طی امسال، مشکل 2 کارخانه تولیدی شهرستان جیرفت حل شد، خاطرنشان کرد: اولین کارخانه کود شیمیایی جنوب کرمان که با مشکل محیط زیستی روبه‌رو شده بود، در این جلسه مطرح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم منطقه به کود شیمیایی به‌عنوان مواد اولیه مورد نیاز کشاورزان و با بررسی‌های صورت گرفته در جلسه، مشکل این کارخانه برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروجی‌فرد افزود: دومین مشکل مطرح شده در این جلسه مربوط به کارخانه تولید روغن زیتون بود که متاسفانه این کارخانه از 2 سال قبل به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های بانکی تعطیل بوده و امید است با مصوبات حاصل از این جلسه و همت سرمایه‌گذار، مشکلات آن حل و شاهد فعالیت مجدد این واحد تولیدی در جیرفت باشیم.

وی ضمن تشکر از حوزه قضایی و دستگاه‌های اجرایی استان در جهت کمک و حمایت از سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان تصریح کرد: با حل مشکلات این دو واحد تولیدی، 140 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان فعال و برای 15 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت جنوب کرمان کارخانه روغن زیتون جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود