Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی نوشت: سوءقصد به جان نخست‌وزیر عراق فتنه جدیدی است که رد آن را باید در اتاق‌های فکر خارجی جستجو کرد.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان صبح امروز (یکشنبه) در توئیتی در واکنش به سوءقصد به جان مصطفی الکاظمی نوشت: سوءقصد به جان نخست‌وزیر عراق فتنه جدیدی است که رد آن را باید در اتاق‌های فکر خارجی جستجو کرد که از سال‌ها قبل با ایجاد و پشتیبانی گروه‌های تروریستی و اشغال این کشور، جز ناامنی، ایجاد اختلاف و بی‌ثباتی، ارمغانی برای مردم مظلوم ⁧‫عراق‬⁩ نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع امنیتی در عراق گزارش داد که در نزدیکی منزل «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر این کشور در منطقه سبز هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

برخی منابع عامل این حمله را پهپاد انفجاری و برخی دیگر، موشک کاتیوشا اعلام کرده‌اند. هنوز هیچ منبع رسمی دولتی یا رسانه‌ای عراقی این خبر را تایید نکرده است./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سوءقصد به جان نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دنیز شمیهال» (Denis Shmygal) نخست‌ وزیر اوکراین در سخنانی ادعا کرد که استرالیا در حال آماده سازی بسته کمکی ۱۰۰ میلیون دلاری برای اوکراین است.

بر اساس ادعای نخست‌ وزیر اوکراین، قرار است این پول برای خرید محموله بزرگی از هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، استرالیا همچنین مهمات هوا به زمین را به اوکراین منتقل خواهد کرد.

این در حالیست که وی پیشتر نیز ادعا کرده بود که استرالیا پهپادهایی به ارزش ۳۲.۵ میلیون دلار و مجموعه بزرگی از سامانه های موشکی ضدهوایی را به کی یف ارائه خواهد کرد.

این در حالیست که استرالیا در خصوص اعای مطرح این مقام اوکراینی تا کنون بیانیه ای صادر نکرده است.

کد خبر 6091317

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی