Web Analytics Made Easy - Statcounter

حلوا یکی از شیرینی ها یا دسرهای معروف ایرانی می باشد که در کشورهای همجوار ایران نیز به شکل ها و روش های مختلف تهیه می شود اما در خود ایران در هر شهر حلواها معروف خودش را دارد که بسیار خوشمزه بود در گذشته از حلوا را جای شیرینی تهیه می کردند و برای پذیرایی استفاده می شده است اما امروزه بیشتر در ماه مبارک رمضان یا مراسمات مذهبی یا عزاداری ها تهیه می شود و در بیشتر دستورهای حلوها از آرد و روغن استفاده می شود امروزه به شکل های مختلفی تزئین می شود می توانید حلواها را ماسوره بزنید یا داخل نان های مختلف قرار دهید و رول کنید و یا به صورت قالبی تهیه کنید اما ما تصمیم گرفتیم سه نوع از پر طرفدارترین حلوها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از حلوا سیاه، حلوا زعفرانی، حلوا با شیره انگور شما می توانید این حلوا ها را تهیه و به دلخواه تزئین کنید همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرز تهیه حلوا سیاه

حلوا سیاه یکی از انواع حلواها می باشد که بیشتر در مراسمات مذهبی و عزاداری تهیه می شود و داخل دیس کشیده و با انواع خلال و مغزها تزئین می شود اما شما می توانید حلوای سیاه را برای عصرانه یا میان وعده نیز تهیه کنید زیرا بسیار خوشمزه و مقوی می باشد. شما می توانید برای لطافت این حلوا از کره و روغن مایع و جامد هر سه باهم استفاده کنید اما برای مشاهده دستور حلوا سیاه به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 


طرز تهیه حلوا زعفرانی

حلوا زعفرانی یکی دیگر از حلواها می باشد که با زعفران تهیه می شود و رنگ روشنی دارد و برای سفره ها و مجالس مذهبی بسیار تهیه می شود شما می توانید این حلوا را به شکل تک نفره داخل نان تارت یا قیف بریزید و با مغز دلخواه سرو کنید و یا داخل سینی ماسوره بزنید یا پخش کنید و با مهر دلخواه تزئین کنید. در تهیه حلوا زعفرانی از آرد سفید یا همان آرد شیرینی پزی استفاده می شود و طعم و مزه بسیار خوبی دارد اما برای مشاهده دستور حلوا زعفرانی به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.


طرز تهیه حلوا با شیره انگور

حلوا با شیره انگور یکی دیگر از حلواها می باشد که بجای تهیه شربت از شیره انگور برای شیرین کردن آن استفاده می شود این حلوا به دلیل داشتن شیره انگور بسیار خوشمزه و مقوی می باشد زیرا خود شیره انگور خواص زیادی دارد برای مثال شیره انگور برای رفع کم خونی و بالا بردن سیستم ایمنی بدن و تقویت حافظه بسیار مفید است حالا این شیره انگور با حلوا ترکیب شده و هم طعم آن را بهتر می کند و هم خواص آن را بیشتر، اما برای مشاهده دستور حلوا با شیره انگور به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی حلوا زعفرانی حلوا سیاه حلوا با شیره انگور حلوا با شیره انگور شما می توانید طرز تهیه حلوا حلوا زعفرانی تهیه می شود حلوا سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان

این روز‌ها مزارع گندم در استان سرسبزتر شده و بارش‌های اخیر موجب خوشحالی کشاورزان شد.


بر اساس برآورد‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، سطح زیر کشت گندم آبی و دیمی در حدود ۶۸ هزار هکتار است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • پرسپولیس حذف شد؛ ۴ چنگ گربه‌سیاه برصورت سرخ! / آلومینیوم نترسید و صعود کرد
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان + فیلم
  • طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان