Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:04:27 GMT

برد پیکان در سیرجان و پیروزی ورامین در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۰۱۰۳

برد پیکان در سیرجان و پیروزی ورامین در ارومیه

هفته پنجم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌ ‌های پیکان، شهرداری و پاس گرگان آغاز شد. 

به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی قبل در شهرهای مختلف هفته پنجم لیگ برتر والیبال با هفت دیدار آغاز شده و سه دیدار تاکنون به پایان رسیده است. 


در نخستین مسابقه این هفته تیم آذرباتری ارومیه که با یک برد و سه امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار داشت، در سالن غدیر ارومیه میزبان شهرداری ورامین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورامینی‌ها با هدایت ساسان خداپرست کاپیتان اسبق تیم ملی که ارومیه‌ای است به مصاف آذرباتری رفتند و سه بر یک این تیم را شکست دادند تا به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و هشت امتیازی شوند.


تیم آذرباتری در ست دوم 25 بر 21 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 21 نتیجه این مسابقه را واگذار کرد تا چهارمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

 


* دومین برد پاس گرگان


در یکی دیگر از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهر میزبان هورسان رامسر بود. قبل از این دیدار تیم هورسان بدون برد در قعر جدول و نماینده گرگان با یک برد و چهار امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار داشتند.
پاسی‌ها با شکست سه بر صفر نماینده رامسر با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 13 و 25 بر 19 به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند و هفت امتیازی شدند و هورسان تغییری در جایگاهش ایجاد نشد.

 

* مدافع قهرمانی در خانه باخت


تیم والیبال پیکان که با جذب امیر حسینی هفته گذشته دومین برد خود را کسب کرده بود، این هفته به سیرجان سفر کرد و مقابل فولاد سیرجان قرار گرفت. مدافع عنوان قهرمانی که روزهای چندان خوبی را در لیگ برتر سپری نمی کند، برابر پیکان در سه ست متوالی شکست خورد تا شاگردان پیکان اکبری سومین برد فصل خود را تجربه کنند. 


پیکان در ست های اول تا سوم به ترتیب 25 بر 23، 25 بر 19 و 29 بر 27 به برترس دست یافتند.

والیبال لیگ برتر والیبال ایران پیکان تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران پیکان تهران لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران

روز گذشته یکشنبه شانزدهم اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه این بازی پس از سوت پایان داور تساوی بدون گل اعلام شد.

کد خبر 751056

دیگر خبرها

  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان