Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@20:38:47 GMT

مشکلات مهدی ترابی در سیستم سه دفاعه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۰۹۸۵

مهدی ترابی در نیمه اول بازی مقابل گل گهر سیرجان نتوانست عملکرد مناسبی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در نیمه اول بازی با گل گهر سردرگم نشان داد.

به گزارش طرفداری، با تصمیم ناگهانی یحیی گل محمدی، پرسپولیس برای بازی با گل گهر تغییر سیستم داد و با آرایش سه دفاعه بازی کرد. همین موضوع باعث جابجایی برخی بازیکنان در مناطق زمین شد که یکی از آن ها مهدی ترابی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ترابی که یکی از وینگرهای پا به توپ و خلاق پرسپولیس و فوتبال ملی محسوب می شود، برای نفوذ و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف نیاز به همکاری با مدافعان کناری داشته و در سایه رفت و برگشت ها و پاس های کوتاهی که با مدافع پشت سرش دارد، می تواند با استفاده از سرعت بالا و حمل توپ فوق العاده ای که دارد روی دروازه حریفان ایجاد موقعیت کند. مشخصه ای که در نیمه اول بازی دیروز سرخ ها مقابل گل گهر کمتر دیده شد و با توجه به سه دفاعه بودن ترکیب، ترابی نتوانست مثل همیشه روی دروازه حریف خطرآفرین شود و به نوعی در زمین سرگردان نشان داد. اما در نیمه دوم و با تغییر سیستم ترابی عملکرد بهتری داشت.

گفتنی است ترابی باز هم به اردوی تیم ملی دعوت شده و با توجه به غیبت مهدی طارمی در لیست اسکوچیچ عملا شانس بیشتری برای حضور در ترکیب تیم ملی به عنوان بازیکن ثابت یا تعویضی خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین گلزنان تقابل های پرسپولیس و گل گهر سیرجان

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم برترین های قرن با غفور جهانی: قلیچ خانی گفت قایقران از من بهتر می شود ابولای پرتغال: دعوت نشدن طارمی، نارضایتی زیادی در بین هواداران فوتبال ایران ایجاد کرد گل زیبای یاگو آسپاس به بارسلونا در دقیقه 96 (سلتاویگو 3-3 بارسلونا) 21% از باخت های خانگی منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر به دوران سولسشر مربوط می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تصاویر منتشره از وضعیت پای اوستون اورونوف نشان ‌می‌دهد که این بازیکن از هر دو پا دچار مصدومیت شده و تکل بازیکنان سپاهان پای او را زخمی کرده است.

اورونوف در نیمه اول چهار پنج بار توسط محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، مصدوم شود و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که حداقل یک مورد از این خطاها باید با کارت زرد جریمه میشد.

وینگر ازبکستانی پرسپولیس که تکنیکی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در نیمه دوم هم چندین بار مورد خطا قرار گرفت.
بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که اگر در نیمه اول کریمی کارت زرد می‌گرفت، احتمالا در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کرد و این موضوع دروازه سپاهان را با خطر مواجه می‌کرد.

با این حال پیام حیدری از خطاهای این بازیکن روی اورونوف گذشت تا ستاره ازبک سرخپوشان با مصدومیت نسبی زمین را ترک کند.

کد خبر 848960 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد