Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@22:50:29 GMT

املاک و اراضی رفسنجان شناسنامه‌دار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۰۲۵

املاک و اراضی رفسنجان شناسنامه‌دار می‌شود

شهردار رفسنجان از ساماندهی وضعیت ثبت و صدور سند مالکیت برای املاک و اراضی رفسنجان با مشارکت نظام مهندسی ساختمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین کهنوجی اظهار کرد: یکپارچه سازی سیستم شهرسازی و املاک در دستور کار شهرداری رفسنجان قرار گرفته است.

وی افزود: ساماندهی و ثبت مشخصات املاک می‌تواند روند صدور یا تمدید پروانه ساختمانی و سایر نیازمندی‌های حوزه شهرسازی را برای شهروندان تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: تهیه بانک اطلاعاتی ضمن مشخص نمودن وضعیت سند مالکیت، املاک و اراضی را هویت دار می‌کند و امکان رصد اطلاعات را برای کارشناسان شهرداری به وجود می‌آورد.

کهنوجی اضافه کرد: صدور شناسنامه فنی ضمن جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی، موجب می‌شود استعلام املاک از شهرداری سرعت بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: وضعیت ثبت و صدور سند مالکیت برای املاک و اراضی رفسنجان با مشارکت نظام مهندسی ساختمان ساماندهی شده و املاک و اراضی رفسنجان شناسنامه دار می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 533937

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری رفسنجان ساماندهي شهري پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، محمد آخوندی در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح یک مجموعه سوارکاری، یادآور شد: این مجموعه مدتها بدون استفاده و مخروبه بود، این مجموعه در تهاتر املاک شهرداری با وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد که در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. امیدواریم دیگر املاک نیز مورد استفاده قرار بگیرد و گزارش آن را ارائه دهیم.

آخوندی با بیان اینکه شورا برای نظارت و پیشگیری از اقدامات نادرست است، یادآور شد: باید مراقب فضاسازی های صورت گرفته در رسانه ها باشیم. یکی از وزرای سابق گفته که با مردم چه می کنید؟ در حالی‌که باید ۵۰۰ سال توضیح دهد که در گذشته با مردم چه کرده است. از غار خود بیرون آمدند و مدعی شده‌اند. درحالی که شهرداری خود حامی حفظ محیط زیست است.

کد خبر 849279 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها تهران ورزش پایتخت

دیگر خبرها

  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • صدور سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن