Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:03:50 GMT

کونته: با یک خبر خوب راهی خانه می‌شوم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۰۴۷

کونته: با یک خبر خوب راهی خانه می‌شوم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام از عملکرد تیمش در دیدار مقابل اورتون ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپرز عصر امروز در اولین تجربه مربیگری آنتونیو کونته در لیگ برتر روی نیمکت این تیم در گودیسون پارک مهمان اورتون بوده و در نهایت به تساوی بدون گل نیز رضایت داد. آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام از حضور در این باشگاه ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد این گروه در آینده می توانند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونیو کونته گفت: "صادقانه بگویم باید از عملکرد خوشحال باشم. من به دلایل مختلف باید از عملکرد تاتنهام رضایت داشتم. نباید فراموش کرد بازی کردن در استادیوم گودیسون پارک آسان نیست. شما باید یک تیم مستحکم در اختیار داشته باشید، نه تیمی پر فراز و نشیب. امروز گلی دریافت نکردیم و این نشانه خوبی است.

 

 

اما اگر بخواهیم در این بازی جنبه های منفی را ببینم، فکر می کنم هنگام ارسال پاس های رو به جلو اشتباهات زیادی کردیم. اگر پاس نهایی را به درستی ارسال کنم، موقعیت هایی زیادی برای گلزنی ساخته می شود. در جریان بازی بارها دیدم بازیکنان تاتنهام برای دریافت توپ مبارزه می کنند و این بهترین خبری است که من از استادیوم گودیسون پارک با خود به خانه خواهم برد.

 

در پایان تکرار می‌کنم که یک بازی خوب و یک مسابقه سخت برای هر دو تیم بود. فکر می‌کنم در این مقطع این نتیجه برای تاتنهام خوب است، زیرا ما برای شروع به یک امتیاز نیاز داشتیم. خوشحالم که در باشگاه خوبی حضور دارم و فکر می کنم می توانیم با هم به نتایج مثبتی دست یابیم.

 

برگردانده شدن پنالتی اورتون؟ هوگو وریس پیش از آن صحنه توپ را لمس کرده بود. اشتباه پس از تماشای صحنه از طریق VAR غیرممکن است، من صحنه را دیدم و داور تصمیم درستی گرفت."

تاتنهام آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام آنتونیو کونته آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

پیر امیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ (گل به خودی)، بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتز در دقیقه ۳۸ گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند.

کریستین رومرو در دقیقه ۶۴ و سون هیونگ مین در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام کد خبر 748899

دیگر خبرها

  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد