Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان و هشتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان و هشتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور ۱۸ تا ۲۰ آبان به میزبانی خانواده بزرگ شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول جوانعلی آذر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در خصوص میزبانی این مسابقات اظهار کرد: این رقابت‌ها از 18 آبان با حضور تیم‌های شرکت‌کننده در تبریز آغاز و تا 20 آبان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان کارمند کلانشهرهای کشور گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، مسابقات بخش آقایان با حضور 9 تیم از مشهد، بندرعباس، شیراز، همدان، کرج، یزد، اهواز، تهران و تبریز برگزار می‌شود.

جوانعلی آذر ادامه داد: همچنین هشتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارمند شهرداری کلانشهرهای کشور با حضور هفت تیم مشهد، بندرعباس، همدان، یزد، تهران، اهواز و تبریز برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات روز سه‌شنبه، 18 آبان وارد تبریز شده و پس از استقبال، در هتل آزادی اسکان داده می‌شوند.

وی با قدردانی از همراهی مجمع کلانشهرهای کشور و کمیسیون ورزشی این نهاد در برگزاری هرچه بهتر این رخداد ملی، افزود: همچنین مسابقات روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در همین مکان برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده پس از معرفی برترین‌ها تبریز را ترک می‌کنند.

جوانعلی آذر در پایان گفت: برنامه‌های مختلفی برای برگزاری این مسابقات پیش‌بینی شده و تلاش می‌کنیم در کنار این رویداد ورزشی، اقدامات فرهنگی مناسبی نیز برای معرفی تبریز و میزبانی شایسته از میهمانان عزیزمان اجرا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز تبریز برگزار می شود دوره مسابقات شطرنج تیم های شرکت کننده کلانشهرهای کشور شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه

در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان مقابل نمایندگان روسیه به ترتیب به برتری و تساوی رسیدند. 

به گزارش ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه