Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@06:57:47 GMT

کاشت مو و ابرو در یک جلسه در راز جراحی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۶۲۵۷

کاشت مو و ابرو در یک جلسه در راز جراحی

کاشت مو و ابرو در یک جلسه برای افرادی که مو و ابروهایشان به دلایل مختلف ریخته است می تواند یک روند بسیار مطلوب و خوشایند در نظر گرفته شود ؛ چرا که به آن در دستیابی مجدد به زیبایی از درست رفته و داشتن ظاهری بهتر آن هم در کوتاهترین زمان ممکن ، کمک شایانی می کند.زمانی که می خواهیم معیار زیبایی ظاهری را در زنان و مردان بسنجیم یکی از نکات سنجش مان ، داشتن مو و ابرو می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که می دانیم، داشتن مو و ابرو ، کم پشت یا پرپشت بودن مو و ابروها می تواند در ظاهر فرد تغییرات قابل توجهی ایجاد کند.

یکی از مشکلات عمده زنان و مردان، ریزش مو و ابروها می باشد و به یک دغدغه کلی در همه سنین تبدیل شده است. افراد برای کاهش این ریزش ها درمان های خانگی، داروهای تجویزی و دست ساز، کاشت مو و ابرو انجام می دهند و هر کدام از این روش ها می تواند برای افراد مثمر ثمر واقع شود.

افراد ممکن است شیوه های مختلف را امتحان کنند و نتیجه ای حاصل نشود اما کاشت مو و کاشت ابرو ، یک روش مورد تائید پزشکان می باشد و انجام آن می تواند ظاهر فرد را تغییر دهد.

دلایل ریزش مو و ابرو چیست؟

به طور معمول علل ریزش مو و ابرو مشابه بوده و تنها برخی از آن ها میان زنان و مردان متفاوت است.

از دلایل ریزش مو و ابرو می توان به بیماری های پوستی ، بیماری های داخلی ، رژیم غذایی نامناسب، استفاده از برخی داروها ، سرطان ، عفونت های تاثیر گذار بر فولیکول مو ، کندن موهای سر و ابرو ، عوامل فیزیکی ، افزایش سن ، حساسیت ها ، عواملی ژنتیکی و ارثی اشاره کرد.

تاثیرات بارداری ، تغییرات هورمونی ، کم خونی ناشی از فقر آهن از علل ریزش مو در بانوان می باشد.

آیا کاشت مو و ابرو در یک جلسه امکانپذیر است؟

به طور کلی، وقتی از کاشت مو در بخش های مختلف مانند سر، ابرو یا ریش صحبت می کنیم یعنی انتقال فولیکول ها از بخشی به بخش دیگری از پوست است. فولیکول ها در هر جای بدن به جز کف دست و پا رشد می کنند و موهای ما را با ضخامت های مختلف می سازند. تار موها کاشته نمی شوند، ما در اصل فولیکول های سازنده ی مو را می کاریم.

چه کارهایی قبل از کاشت مو و ابرو در یک جلسه باید انجام دهیم؟

مهم ترین کار قبل از کاشت مو و کاشت ابرو پیدا کردن یک پزشک مجرب می باشد و بعد از معاینه به شما خواهد گفت که کاشت برای شما مناسب است یا خیر. ممکن است اگر به دلایل غیرارثی ریخته باشد شاید با دارو و روش های دیگر درمان شود.

سن برای کاشت مو و کاشت ابرو بسیار مهم است و فرد باید بالای ۲۳ سال سن داشته باشد. در مورد انواع روش های کاشت تحقیق کنید و سعی کنید به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید.

نحوه کاشت مو ابرو در یک جلسه چگونه انجام می شود؟

کاشت مو و ابرو در یک جلسه با متد های مختلفی در حال انجام می باشد اما مراحل ثابت هر متد برای کاشت مو به ترتیب زیر است: برداشت مو از قسمت بانک مو جداسازی و آماده کردن بانک مو از قسمت های برداشته شده کاشت و پیوند مو در نواحی مورد نظر

دوره ریکاوری کاشت مو بستگی به روش انجام دارد و تقریبی بین  ۲ تا ۳ هفته به طول می‌انجامد.

انجام کاشت ابرو در یک جلسه به ترتیب مراحل زیر انجام می شود: طراحی ابرو برداشت مو از کناره های گوش یا پشت سر بی حسی موضعی   استخراج فولیکول که نحوه جداسازی در این مرحله نام متد را تغییر می دهد. آماده سازی گرافت ها برای کاشت کاشت و پیوند در امتداد ابرو ها

دوره ریکاوری کاشت ابرو بین ۲ تا ۵ روز می‌باشد که تورم و قرمزی در این مدت کاسته می‌شود اما نتیجه نهایی بعد از ۶ ماه قابل مشاهده می‌باشد.

کاشت مو و ابرو هم مانند سایر جراحی ها و کارهای زیبایی نیاز به مراقبت های بعد از انجام جراحی و کاشت دارد. انجام جراحی خوب توسط پزشک و رعایت مراقبت های بعد از کاشت ، مکمل یک دیگر می باشند. در نهایت می تواند نتایج رضایت بخشی برای مراجعه کننده به همراه داشته باشد.

آیا امکان بازگشت مو به حالت اولیه وجود دارد؟

درهرصورت باید در مورد کاشت مو واقع بین باشیم، امکان بازگشت ۱۰۰درصدی مو به حالت گذشته وجود ندارد. اما در کاشت ابرو می تواند باعث پرپشتی شود و از حالت اولیه ابرو بهتر شود.

آیا عوارض خاصی بعد از کاشت مو ابرو خواهیم داشت؟

معمولا کاشت مو به روش های نوین یک روش تضمین شده می باشند و افراد زیادی رضایت بیشتری نسبت به گذشته دارند. خوشبختانه عوارض جدی به همراه ندارد و افرادی که از روش های نوین برای کاشت استفاده می کنند اکثر آن ها راضی بوده اند و به راحتی فردای روز کاشت می توانند به سرکار خود بازگردند.

کاشت مو و ابرو در یک جلسه با چه بیهوشی انجام می شود؟

هر دو کاشت با بی حسی موضعی در اکثر موارد انجام می شود و نیاز به بیهوشی عمومی ندارد.

آیا می توان از کلاه بعد از کاشت مو استفاده کرد؟

عموما نباید از کلاه به دلیل نرسیدن هوا و فشار به موها استفاده کرد و در صورت نیاز بعد از هفته دوم می توانید مدت زمان کوتاهی از کلاه های گشاد استفاده کنید؟

آیا ریزش موهای ابرو و سر بعد از کاشت طبیعی است ؟

بله تا ۶ ماه ریزش مو های سر و ابرو کاملا طبیعی می باشد و موهای ریخته شده مجدد رشد خواهد کرد. اما اگر ریزش ها بیشتر از ۶ ماه ادامه داشت حتما به پزشک تان اطلاع دهید.

از چه موهایی می توان برای کاشت ابرو استفاده کرد؟

بیشتر مواقع کاشت ابرو از طریق بانک مو انجام می شود که در صورت ضعیف بودن بانک مو به ندرت از موهای بدن و در بعضی از موارد از موهای مصنوعی استفاده می شود.

منبع : راز جراحی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ریزش مو و ابرو انجام می شود بعد از کاشت کاشت مو کاشت ابرو برای کاشت بانک مو روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر امیر حسابی شامگاه شنبه در این راستا افزود: ظهر شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه، طی یک عمل جراحی تومور ۱۴ سانتی‌متری از کلیه کودک ۲٫۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس خارج شد.

حسابی اظهار کرد: این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

فوق تخصص جراحی اطفال بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس نیز که انجام این عمل جراحی را برعهده داشت، گفت: دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

دکتر سعیده مجیدی افزود: این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد، خوشبختانه عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس بهمن ماه پارسال با ظرفیت ۱۱۲ تختخواب با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس در سال ۱۴۰۰ و با همکاری پالایشگاه نفت‌ بندرعباس با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی آغاز و در سال ۱۴۰۲ به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحویل داده شد.

با تاکید ریاست جمهور در زمینه توسعه درمان و آموزش پزشکی، این بیمارستان طی ۲ سال تکمیل شد.

عملیات اجرایی و تجهیز این طرح با هزینه‌ای افزون بر پنج هزار میلیارد ریال به اتمام رسید و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای تامین تجهیزات پزشکی و اداری حدود ۲ هزار میلیارد ریال هزینه کرد.

این بیمارستان دارای امکاناتی در تراز استانداردهای جهانی ازجمله بخش‌های اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه نوزادان وکودکان، بخش‌های بستری داخلی، جراحی اتاق عمل، عفونی، ریه، خون، سرطان، نورولوژی، قلب، تصویربرداری، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و اورژانس است.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد