Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:59:48 GMT

زنجان به قطب تولید مواد شوینده در کشور مطرح شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۶۷۱۲

زنجان به قطب تولید مواد شوینده در کشور مطرح شده است

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان زنجان در زمینه تولید مواد شوینده به عنوان یک قطب مطرح است، گفت: عمده محصولات این بخش در استان تولید می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال جاری اشتغال استان در بخش صنعتی رشد خوبی داشته و تا پایان سال هم این محقق افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه استان زنجان در تولید مواد شوینده به خود کفایی رسیده است، تاکید کرد: تا سه سال گذشته میزان تولید مواد شوینده در استان ۱۵۰ هزار تن بود که امروز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی سال جاری هم طرح توسعه یکی از شرکت های شوینده در استان فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه این استان در بخش برق و آی تی هم جایگاه خوبی دارد، ابراز داشت: در بحث برق و آی تی با وجود شهرک تخصصی ایجاد شده، سرمایه گذران می‌توانند در استان س رمایه گذاری کنند.

فغفوری افزود: در این استان از ظرفیت برق و آی تی برای ایجاد اشتغال استفاده نشده و امیدواریم این مهم در سالجاری تقویت شود.

کد خبر 5346702

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد شوینده صنعت و معدن و تجارت زنجان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه بارش باران آمار کرونا گرگان کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران استکبار ستیزی تولید مواد شوینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد

امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنانی از آمادگی کشورش برای استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از «دفاع معتبر اروپا» در برابر تهدیدات روسیه خبر داد و گفت که تمایل دارد درباره این موضوع با دیگر کشور‌های اروپایی تبادل نظر کند.

مکرون طی مصاحبه‌ای گفت که شخصاً علاقمند مطرح کردن موضوع استفاده از سلاح‌های دوربرد، هسته‌ای و سامانه‌های دفاع موشکی با آن کشور‌های اروپایی هست که سلاح‌های هسته‌ای آمریکا را در کشور‌های خود مستقر کرده‌اند.

وی افزود: فرانسه موضع خود را حفظ خواهد کرد، اما آماده است تا در دفاع از خاک اروپا بیشتر مشارکت کند. فرانسه که حدود ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، تنها قدرت هسته‌ای اتحادیه اروپا است.

رئیس‌جمهور فرانسه در هفته‌های اخیر موضع شدیدتری را علیه روسیه اتخاذ کرده است و این اولین بار نیست که استفاده از سلاح‌های هسته‌ای فرانسه را برای دفاع اتحادیه اروپا پیشنهاد می‌کند. مکرون اولین بار در سال ۲۰۲۰ به این اقدام احتمالی اشاره کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟