Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی رفسنجانی، طی نامه ای به رییس جدید سازمان صداوسیما، ضمن گلایه از تداوم تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه ملی، ضمن استقبال خانواده هاشمی از نقد منصفانه و مستدل، جهت پاسخگویی به ابهامات وانتقادات در مورد عملکرد ایشان اعلام آمادگی کرد.

متن نامه محسن هاشمی به رییس صدا و سیما به این شرح است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکترجبلی
ریاست محترم سازمان وصداوسیما

با اهدا سلام

احتراما ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی در راهبری رسانه ملی، همانگونه که مستحضرید طی دهه پایانی عمر آیت الله هاشمی رفسنجانی، گروهها و چهره های افراطی از تریبونهای رسمی کشور بویژه صدا وسیما، در جهت تخریب ایشان استفاده فراوانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نحوی که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به حفظ احترام و عدم  انتشار توهین، تهمت و افترا علیه آیت الله هاشمی تذکرات متعددی دادند که نمونه ای آن در خطبه تاریخی خرداد سال ۱۳۸۸، به اطلاع افکار عمومی نیز رسید.

با وجود این، درخواست رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای در اختیار گذاردن فرصت قانونی پاسخگویی به اتهامات مطرح شده علیه ایشان، تا روز پایانی حیاتشان پاسخ داده نشد و متاسفانه طی پنج سال سپری شده از رحلت ایشان نیز این روند هتاکی و تخریب از سوی افراطیون همچنان در تریبون های رسمی کشور از جمله صداوسیما تداوم یافته است.

خانواده آیت هاشمی رفسنجانی، انتظاری برای تقدیس، تبلیغ و حتی سکوت نسبت به این شخصیت کم نظیر انقلاب ندارد بلکه معتقد است ایشان همچون سایر انسانهای غیرمعصوم، ممکن است مرتکب اشتباهاتی در تصمیم گیری شده باشد و طبیعتا نقد منصفانه و مستدل گذشته، می تواند چراغی برای آینده باشد، اما نقد سازنده با توهین، تهمت و تخریب متفاوت است.

متاسفانه در آغاز مسئولیت جنابعالی نیز در برخی برنامه های رسانه ملی این روند تداوم یافته است که بطور نمونه می توان به برنامه "دست خط سیما" در مورخ ۱۴ آبان ماه اشاره کرد که عبارتهایی توهین آمیز و مطالب خلاف واقعی به آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت داده شد و با وجود غیرزنده بودن برنامه نیز تصحیح این موارد از سوی مجری برنامه انجام نگردید.

افکار عمومی علت تداوم تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی را با وجود گذشت پنج سال از رحلت ایشان در نمی یاید ومی پرسد: اگر طی چهار سال گذشته، تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی به بهانه حمایت ایشان از دولت قبل صورت می گرفت، آیا موج تخریب فعلی در جهت ایجاد اخلال وتاثیرگذاری بر تصمیم وعملکرد دولت جدید در آستانه مذاکرات حساس خارجی صورت می گیرد؟

اکنون که با تغییر مدیریت صداوسیما، امید به تصحیح عملکرد گذشته و بهبود عملکرد رسانه ملی در افکار عمومی ایجاد شده است، خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن استقبال از نقد علمی، منصفانه ومستدل عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه ملی، لازمه اینگونه نقد را چندصدایی و حضور دیدگاههای متفاوت در کنار یکدیگر می دانند

تا موافقین ومخالفین تصمیمات ایشان بتوانند با ارائه دلایل ومنطق خود، فراتر از تعصبات سیاسی و جناحی بتوانند مخاطب را به سطح بالاتری از آگاهی برسانند ودر این فضا،آماده پاسخگویی به پرسشها وانتقادات هستیم.

پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی کمال امتنان بعمل می آید.

با تجدید احترام
محسن هاشمی رفسنجانی

216

کد خبر 1571164

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی رفسنجانی اکبر هاشمی رفسنجانی سازمان صدا و سیما تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی افکار عمومی محسن هاشمی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها