Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم در سالن کرامت استاندری، افزود: ابتکار استاندار سابق قم در سه شنبه های اقتصادی یک اقدام مطلوب و ارزشمند بود و استاندار جدید این مسیر را ادامه داده و موانع را برطرف کنند.

وی افزود: بهرام سرمست استاندار سابق قم بعد از سه سال خدمت صادقانه از استان قم خواهد رفت و ما حقیقتا از تلاش های صادقانه ایشان قدردانی می کنیم و آرزوی خدمت صادقانه برای استاندار جدید داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قم بیان کرد: دولتی که اقتدار مالی و اقتصادی نداشته باشد شاید بتواند برخی مسائل را تدبیر کند ولی پروژه های آن روی زمین خواهد ماند. این که دشمنان امروز در پی تحریم ایران هستند این است که اجازه ندهند طرح های عمرانی، اقتصادی و غیره عملیاتی شود.

حسینی بوشهری ادامه داد: استاندار جدید قم چون سالها در این استان مسوولیت داشته، آشنا به امور و مسائل است و این مساله می تواند در پیشبرد اهداف کمک شایانی به استان کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قم خواستگاه انقلاب اسلامی ایران است و این مساله باید استمرار پیدا کند و این شهر به عنوان الگویی برای شهرها و کشورهای دیگر در بعد معنوی، عمرانی، سیاسی، اقتصادی و غیره باشد و دانشجویانی که از ۱۲۰ کشور در این شهر مشغول تحصیل هستند مدیریت و پیشرفت کشورهای خود را از این شهر الگوبرداری کنند.

وی در ادامه، اظهار داشت: با انقلاب اسلامی بار سنگینی بر دوش کارگزاران و مسوولان گذاشته شده است چرا که ما می خواهیم جامعه ای را بنا کنیم که برای تمام جهانیان الگو و الهام بخش باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما تا رسیدن به قله های مطلوب فاصله داریم اما در مسیری حرکت می کنیم که با وجود موانع و فراز و نشیب ها به آن قله نزدیک شویم و در این راه همه این موانع را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی داریم. ما به امید روزی نشستیم که این پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب برسانیم.

هیات وزیران روز چهارشنبه هفته گذشته پس از بررسی سوابق و برنامه های سید محمد تقی شاهچراغی، به او به عنوان استاندار قم رای اعتماد دادند.

شاهچراغی متولد ۱۳۴۰ است که بعد از اتمام دوره دبیرستان و اخذ دیپلم وارد حوزه علمیه قم شد. وی با آغاز جنگ تحمیلی، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده و پس از مدت کوتاهی بعنوان یکی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) در کنار بزرگانی چون شهید زین‌الدین به دفاع از کشور پرداخت.

استاندار جدید قم، پس از دفاع مقدس نیز سابقه فرماندهی سپاه‌ استان‌های سمنان، گلستان، مرکزی، مازندران و استان تهران را در کارنامه دارد و از مهرماه ۱۳۹۷ تاکنون نیز فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم را بر عهده داشته است.

شاهچراغی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است، در خردادماه سال جاری با پیشنهاد سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت رهبر معظم انقلاب و به پاس قدردانی از تلاش و عملکرد جهادی کارکنان نیروهای مسلح در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در قم، از سوی فرمانده معظم کل قوا مورد تشویق قرار گرفت.

همچنین «بهرام سرمست» استاندار سابق قم متولد بناب در استان آذربایجان شرقی و دانش‌آموخته دکترای علوم سیاسی است که پیش از استانداری قم، مسئولیت مدیرکل سیاسی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد؛ وی پیش از آن و در دولت یازدهم مسئولیت مدیرکلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را برعهده داشته است.

برچسب‌ها جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قم استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قم استانداری قم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قم استانداری قم بهرام سرمست استاندار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود